راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

هولدینگ هزاردستان خواهان جذب سرمایه خارجی با هدف دستیابی به توسعه پایدار است

هولدینگ هزاردستان مالک محصولات دانش‌بنیانی از جمله کافه بازار و دیوار در راستای بهبود کیفیت خدمات محصولات کنونی خود گسترش فعالیت‌ها در حوزه‌های جدید از جمله پرداخت خرد و خدمات شهری و افزایش رضایت کارکنان کنونی شرکت‌های دانش‌بنیان مجموعه خود و همچنین جذب نخبگان ایرانی خارج از کشور اقدام به جذب سرمایه خارجی با تعهد به انتقال دانش و تجربه جهانی کرده است.

حسام آرمندهی عضو هیات مدیره این هولدینگ، ضمن اعلام این خبر، سرمایه‌گذاری زیرساختی جهت ارائه خدمات ابری با هدف کاهش زمان تولید و عرضه محصولات جدید را از دیگر اهداف جذب این سرمایه اعلام کرد.

او با معرفی تعاونی سرمایه‌گذاری چندملیتی «اینترنشنال اینترنت اینوستمنت کواپراتیف» مستقر در هلند به عنوان سهامدار جدید این هولدینگ، همکاری و انتقال تجربه سرمایه‌گذاران جدید از جمله آرین بکر، مؤسس و مدیرعامل سابق گروه الگرو لهستانی، شرکت سوئدی پامگرانات ایبی و چند شرکت، موسسه مالی و هولدینگ دیگر از لوکزامبورگ و بلژیک را شرط اصلی این سرمایه‌گذاری بیان کرد.

با پایان یافتن روند قانونی و اداری این سرمایه‌گذاری در ماه‌های پیش رو، با جذب سرمایه ۳8 میلیون یورو سهامی در حدود 10 درصد در اختیار این مجموعه قرار خواهد گرفت و تغییری در ترکیب اعضای هیات مدیره گروه صورت نخواهد پذیرفت.

حقوق سهامداران خارجی منطبق بر قانون تجارت و سایر قوانین حاکم در ایران است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.