راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سپ با شرکای تجاری در یازدهمین نمایشگاه خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای حاضر شد

شرکت پرداخت الکترونیک سامان (سپ)، در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در کنار شرکای تجاری خود حضوری فعال دارد؛ نمایشگاهی که فردا 15 دی‌ماه در سالن ۳۵ نمایشگاه بین‌المللی تهران، روز آخر آن است.

نام پرداخت الکترونیک سامان در دو غرفه این نمایشگاه به چشم می‌خورد. اولین غرفه مربوط به شرکت نرم‌افزاری کیان نور رایانه است. کیان در تولید و طراحی نرم‌افزارهای فروشگاهی فعال است.

سید ابراهیم حسینی‌نژاد مدیرعامل سپ گفت: «ما با شرکت‌های نرم‌افزاری پرشماری همکاری داریم و مدت زیادی است که با کیان تعامل خوبی داریم. نوید خبرهای خوبی را در آینده نزدیک می‌دهم. سرویس موبایلی خاصی توسط سپ تا یک ماه آینده راه‌اندازی خواهد شد.»

حسینی‌نژاد ادامه داد: «هم‌اکنون 17 درصد از تراکنش‌های ایران سهم داریم و با وصل شدن به سپ مشتریان می‌توانند از خدمات 14 بانک استفاده کنند.»

مازیار امامی قائم‌مقام شرکت کیان اظهار داشت: «در صنعت خرده‌فروشی برای فروشگاه‌های متوسط و فروشگاه‌های خیلی بزرگ مانند خانه و کاشانه و چرم مشهد شرکت کیان در ایران و همچنین خارج از کشور مشتریان پرشماری دارد.»

امامی ادامه داد: «با پرداخت الکترونیک سامان در زمینه راهکارهای پرداخت همکاری خوبی داریم؛ همچنین راه‌اندازی پروژه طراحی و اجرای باشگاه مشتریان یک همکاری خوب بین سپ و کیان است. مثلاً در فروشگاه‌های زنجیره‌ای جانبو، تمامی شعب به‌صورت آنلاین با دفتر مرکزی در ارتباط هستند. دفتر مرکزی می‌تواند یک کنترل کامل بر عملکرد تمام فروشگاه‌ها داشته باشد.»

فرشید دانایی مدیر پروژه شرکت سپ درخصوص سرویس PC2pose این شرکت اظهار داشت: «این سرویس این امکان را برای فروشگاه‌ها فراهم می‌کند که کامپیوتر آنها از طریق نرم‌افزار مستقیم به دستگاه کارت‌خوان وصل شوند و این برای سهولت کار فروشگاه‌ها مورد استقبال قرار گرفته است.»

دانایی درخصوص افزایش چشم‌گیر استقبال از دستگاه پین‌پد گفت: «فرهنگ‌سازی که شرکت سپ با ارائه پین‌پد برای نخستین بار در کشور انجام داده، نقش مهمی برای عدم افشای رمز کارت‌های بانکی ایفا کرده و این کار باعث شده که دیگر نیازی نباشد فروشندگان از مشتری‌ها رمز کارتشان را بپرسند. با این راهکار، امیدواریم دیگر اتفاق بدی درخصوص لو رفتن رمز کارت‌های بانکی رخ ندهد.»

دومین جایی که در این نمایشگاه سپ در آن حضور داشت، غرفه شرکت نیکو کیوسک بود. احسان تقدسی رئیس هیئت‌مدیره نیکو در خصوص همکاری با سپ گفت: «نزدیک دو سال است که با سپ در زمینه کیوسک‌های سفارش‌گیری همکاری داریم و راهکارهای ما در قالب یک بسته مشترک به مشتریان عرضه می‌شود.»

تقدسی تصریح کرد: «در ایران حوزه سلف‌سرویس نوپاست و شرکت نیکو در سه سطح طراحی را وارد این حوزه کرد. در قسمت پرداخت برای اینکه مردم بدون نیاز به نیروی انسانی بتوانند پرداخت و یا خدمات منتهی به پرداخت را انجام دهند باید یک راهکار سریع و مطمئن پرداخت وجود داشته باشد که سپ در این حوزه همواره پیشرو بوده است. این مقوله در ایران جدید است و مردم سخت به این سمت جذب می‌شوند. دستگاه باید صمیمی باشد و از نظر ظاهری و هم از نظر سهولت مورد قبول مشتریان باشد.»

همچنین مرتضی اعتصامی مدیرعامل شرکت نیکو اظهار داشت: «50 تا 60 درصد افراد از ورود چنین دستگاه‌هایی به فروشگاه‌ها استقبال می‌کنند و جا افتادن این سرویس‌ها در حال گسترش است.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.