راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بازرگانی مبنا کارت آریا در ۳۰ استان کشور خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد

شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا، درصدد است خدمات پس از فروش خود را به سطح استانداردهای جهانی برساند و در زمینه خدمات پس از فروش سیستم‌های بانکی و پرداخت الکترونیک با کیفیتی مطلوب خدمات ارائه دهد. مهرداد حیدر پور، مدیرعامل شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا، با اعلام این مطلب گفت: «افتتاح مرکز جدید خدمات تخصصی پس از فروش این شرکت، طراحی و بهینه‌سازی سیستم ارتباط با مشتریان مختص این حوزه و توسعه شبکه نمایندگی و نقاط تماس به ۱۰۰۰ نقطه در سطح کشور، گواهی بر این عزم و اراده است.»

او افزود: «در حال حاضر قریب به ۱۲ هزار محصول شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا در شعب بانک‌ها مورد بهره‌برداری قرار گرفته است و به همین دلیل هدف اول این شرکت، پشتیبانی از محصولات خود است و در گام بعد، با ترویج دانش لازم، پشتیبانی محصولات سایر شرکت‌هایی که در بازار حضور دارند را عهده‌دار شده و درنهایت هدف شرکت تقویت این کسب‌وکار و درآمدزایی از طریق آن است.»

به گفته حیدرپور در حال حاضر واحد ستادی خدمات پس از فروش بازرگانی مبنا کارت آریا، شامل کال‌سنتر، پشتیبانی فنی، رضایت‌مندی مشتریان و امور نمایندگان فعال است و با راه‌اندازی شبکه نمایندگان، ۱۰۰۰ شهر در ۳۰ استان کشور در کمتر از سه ساعت از زمان اعلام خرابی تا برطرف شدن مشکل پشتیبانی می‌شود.

مدیرعامل شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا عنوان کرد: «امکاناتی مثل بک‌آپ و دانش فنی که به نمایندگان این شرکت منتقل شده موجب شده تا قدم‌های موثری برای پشتیبانی برداشته شود و امیداست آغازگر ارائه راهکارهایی نوین و ارائه خدمات مطلوب‌تر به مشتریان شود.»

حیدرپور تدوین سیستمی برای ارائه آنلاین خدمات به مشتریان همچنین امکان انتخاب نوع خدمات با توجه به بودجه موردنظر مشتریان را ازجمله طرح‌های در دست اقدام این شرکت دانست و افزود: «در بازرگانی مبنا کارت آریا، زیرساخت‌هایی ایجاد شده که یکی از آنها، نرم‌افزار CRM است که کلیه فعالیت‌ها و مراحلی که از لحظه تماس مشتری تا برطرف شدن مشکل و پس از آن انجام می‌شود را ثبت و ضبط می‌کند تا قابل پیگیری و کنترل باشد. همچنین حدود ۷۵ درصد موارد با راهنمایی نیروهای کال‌سنتر انجام شده و رفع مشکل می‌شود و بقیه موارد از طریق سامانه CRM به کارشناسان ارجاع داده می‌شود. علاوه‌بر این سیستم رضایتمندی مشتریان بعد از انجام کار، کاملاً کنترل و نظارت می‌کند که مشتری چقدر از سطح کیفی خدمات انجام‌شده رضایت دارد.»

مدیرعامل شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا در پایان از افزوده شدن چندین محصول راهبردی به محصولات این شرکت در آینده خبر داد.

منبع: دنیای اقتصاد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.