راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

انجام کار سخت / نگاهی به فناپ پرداخت، بازوی پرداخت الکترونیکی فناپ

ماهنامه عصر تراکنش / شرکت فناپ پرداخت به‌عنوان بازوی پرداخت الکترونیکی فناپ، فعالیتش را از سال ۸۹ با هدف ارائه خدمات، محصولات و راهکارهای نوین پرداخت الکترونیکی آغاز کرد. دامنه فعالیتی این شرکت به خارج از کشور هم رسیده و هم‌اکنون در برخی کشورهای همسایه فعالیت‌های زیرساختی برای ارائه خدمات پرداخت انجام داده است. خدمات پرداخت الکترونیکی به کسب‌وکارها این اجازه را می‌دهد که نقاط تماس خود را برای دریافت هزینه محصولات و خدمات افزایش دهند و به‌سرعت رشد کنند.

فناپ پرداخت به‌دنبال این است که در منطقه خاورمیانه به‌عنوان نامی قابل‌اطمینان شناخته شود و حجم قابل‌توجهی از تراکنش‌های این منطقه را به خود اختصاص دهد. مدیرعامل این شرکت محمد نژادصداقت است. فناپ پرداخت کارخانه‌ای در خرمشهر دارد که روزانه ۸۰۰ دستگاه کارت‌خوان مونتاژ می‌کند. این کارخانه ۵۰ نفر پرسنل از بین افراد محلی دارد و این روزها ایجاد شغل در مناطق‌ کمتر برخوردار کشور مهم‌ترین مسئولیت اجتماعی شرکت‌هاست.

فناپ پرداخت، یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ فناپ است؛ هرچند مقر اصلی فناپ پرداخت در تهران است، ولی این شرکت یک بخش صنعتی دارد که ۱۰۰۰ کیلومتر آن‌طرف‌تر از تهران، در استان خوزستان در نزدیکی شهر خرمشهر فعالیت می‌کند. این کارخانه با همکاری شرکت تایوانی کسلز، سالانه ۲۰۰ هزار دستگاه کارت‌خوان رومیزی و سیار تولید می‌کند.

فناپ پرداخت اکنون با بانک‌های صادرات، سپه، رفاه، گردشگری و شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد همکاری می‌کند و درعین‌حال به‌دنبال توسعه بیشتر کسب‌وکار خود است. آبان‌ماه امسال فناپ درهای این کارخانه را به روی خبرنگاران باز کرد تا از نزدیک شاهد باشند که این کارخانه چطور فعالیت می‌کند.

ببینید: نگاهی به کارخانه فناپ پرداخت در خرمشهر / مونتاژ روزانه ۸۰۰ دستگاه کارت‌خوان با ۵۰ نفر پرسنل محلی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.