راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

به گفته این میلیونر نوجوان، الان زمان مناسبی برای خرید بیت‌کوین است

در سال 2011، اریک فینمن پولی را که به‌عنوان هدیه از مادربزرگش گرفته بود روی بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کرد. از آن زمان خیلی‌ چیزها تغییر کرد و بعد از گذشت شش، سال، اریک که حالا 18 سال دارد، به یک میلیونر تبدیل شد.

از زمانتاکنون تنها یک مورد تغییر نکرده و آن هم شور و علاقه اریک به ارزهای رمزنگاری‌شده است. علی‌رغم افزایش ارزش نجومی بیت‌کوین و نوساناتی که دارد و باعث شده تا تحلیلگران همچنان نسبت به آن شک و تردید داشته باشند، فینمن فکر می‌کند که الان زمان بسیار خوبی برای خرید ارزهای رمزنگاری‌شده است.

او می‌گوید: «به نظرم الان زمان بسیار مناسبی برای خرید بیت‌کوین است. حتی اگر شده بخشی از یک بیت‌کوین را بخرید؛ برای مثال به ارزش 10.0 یا 150 دلار بیت‌کوین خریداری کنید چون که همین کار می‌تواند تبدیل به خرید خوشایند و خوشحال‌کننده‌ای شود.»

طی سال‌های سرمایه‌گذاری، اریک چیزهای زیادی یاد گرفت و معتغد است که نباید همه چیز را فدای بیت‌کوین کرد. او در دیگر ارزهای رمزنگاری‌شده هم سرمایه‌گذاری‌هایی انجام داده است.

اما همچنان بیت‌کوین برایش اولویت است و می‌گوید: «بیت‌کوین برای من فقط یک سرمایه‌گذاری نیست و به آن به چشم یک راه سریع برای پولدار شدن نگاه نمی‌کنم بلکه برای من بیتکوین همان آینده ارز و آینده سیستم مالی است.»

 

 منبع: CNBC
1 دیدگاه
  1. علی می‌گوید

    باسلام
    شما دو دیدگاه متفاوت از افرادی که در بیت کوین موفق بوده اند نوشته اید
    هدف خاصی از این موضوع دارید؟!
    کسیکه دراین محدوده زمانی از بیت کوین سود کرده ملاک خوبی برای ادامه ی این راه نمی تواند باشد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.