راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

داستان پی‌پال / پی‌پال چطور به بزرگ‌ترین سیستم پرداخت آنلاین تبدیل شد

ماهنامه عصر تراکنش / هرروز پرداخت‌های بسیاری به‌صورت آنلاین انجام می‌شود و تعداد زیادی از این پرداخت‌ها از طریق سرویس پی‌پال است و شاید شما ندانید که پی‌پال چطور توانست به چنین عظمتی در دنیای پرداخت دست یابد.

تاریخ تاسیس پی‌پال به سال 1998 و توسط الون ماسک و جمعی از دوستانش برمی‌گردد و حالا این شرکت توانسته به بزرگ‌ترین سیستم پرداخت اینترنتی تبدیل شود. در حال حاضر پی‌پال در 202 کشور فعال است و 18 هزار نفر را در سراسر دنیا، در استخدام خود دارد.

باید گفت پی‌پال نه‌تنها سومین گزینه مورد علاقه افراد برای انجام پرداخت‌هایشان است (البته بعد از ویزا و مسترکارت)، بلکه بعد از کارت اعتباری، دومین سیستم پرداختی سریع نیز به‌حساب می‌آید.

اینفوگرافیکی که در ادامه مشاهده می‌کنید، می‌تواند شما را با حقایق جالب و خواندنی درباره تاریخچه این شرکت، تعداد کاربران، رقبای اصلی و بسیاری چیزهای دیگر مرتبط با پی‌پال، آشنا کند.

پی‌پال یک پلتفرم انقلابی است که توانست دنیای کسب‌وکارهای پول را به‌کل متحول کند. این اینفوگرافیک ماجرای رسیدن پی‌پال به برترین سیستم پرداخت آنلاین دنیا و همین‌طور تلاش‌های پی‌درپی‌اش برای بزرگ‌تر شدن را تعریف می‌کند.

با کلیک روی هر یک از تصاویر زیر می‌توانید فایل با کیفیت آن‌ها را مشاهده کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.