استارت‌آپ مانیار در اولین نشست سرمایه‌گذاری فناوری دی-هشت معرفی شد

استارت‌آپ مانیار در اولین نشست سرمایه‌گذاری فناوری دی-هشت معرفی شد

اولین نشست سرمایه‌گذاری فناوری دی-هشت با محوریت صندوق‌های سرمایه‌گذاری مخاطره‌پذیر در تاریخ ۱۳ و ۱۴ آذرماه در پارک فناوری پردیس در حال برگزاری است.

کشورهای حاضر در این نشست ایران، ترکیه، اندونزی، پاکستان، مالزی، بنگلادش، اردن و نیجریه هستند و رویکرد این نشست، فراهم کردن زمینه برای تعامل و همکاری میان صندوق‌های جسورانه کشورهاست.

در روز دوم از این نشست، مانیار به معرفی داستان استارت‌آپ خود در حضور نمایندگان حاضر در نشست پرداخت.

نمایش لینک کوتاه
لینک کوتاه: https://way2pay.ir/cqb5 کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی