راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چگونه ماینینگ‌های کلاه‌برداری را تشخیص دهیم؟

  1. نام مالک اصلی حساب به هیچ عنوان به‌صورت یک عضو واقعی ثبت نمی‌شود و کاملاً پنهان است.
  2. آنها یکی از کمپانی‌های ثبت‌شده در لندن رو به‌عنوان حیله و همچنین نمایش صحت موضوع به‌عنوان کمپانی مورد فعالیت ثبت می‌کنند درحالی‌که اطلاعات گردانندگان به‌صورت شهروندان خارجی با هویت کاملاً دروغین ثبت گردیده است.
  3. آنها از پاسخگویی به سؤالات مربوط به چگونگی اثبات ابزار سیستمی خود طفره می‌روند.
  4. آنان تنخواه و سرمایه را در گوشه‌ای نگه داشته و از پرداختی مشتریان اولیه برای پرداخت‌های خود به مشتریان دیگر استفاده می‌کنند و از این‌گونه پرداختی‌ها به‌منظور حیله و نمایش صداقت و درستی خود در حوزه فعالیت استفاده می‌کنند تا بتوانند مشتریان جدید جذب و تولید کنند. آنها از یک آدرس بیت کوینی قابل پیگیری استفاده می‌کنند و یک روز شما متوجه توقف در کل پرداختی‌ها می‌شوید.
  5. آنان همچنین از تبلیغاتی برای نمایش استحکام سیستمی خود استفاده می‌کنند، به‌عنوان مثال با انتشار فیلم‌های دروغین از دفاتر و سیستم‌های داخلی خود بدون کوچک‌ترین نشانه‌ای از حقیقت و اثبات آن سعی در متقاعد کردن شما می‌کنند.
  6. آنان از سایت‌های مقایسه‌گر در این حوزه برای متقاعد کردن مشتریان استفاده می‌کنند درحالی‌که این سراچه‌های مقایسه‌گر کاملاً بی‌اعتبار، سهمی را از سایت مرجع به‌عنوان حق‌السهم کلاه‌برداری دریافت می‌کنند و در جهت اثبات دروغین سایت فعالیت می‌کنند و به کاربران خود القا می‌کنند که سایت مورد نظر دارای پرداخت‌های منظم و کاملاً اثبات شده است و آدرس بیت کوینی مشخصی دارد.

منبع: کانال تلگرامی ثروت‌یار

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.