راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اقدامات و حمایت‌های شرکت پشتیبانی افزارهای رایانه‌ای سداد (پارس) برای کمک‌رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه

چند تن از مديران شركت پارس به‌منظور کمک‌رسانی و بازدید از نمایندگی شرکت پارس و حوزه‌های شعب بانک ملی ایران به استان کرمانشاه اعزام شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت پارس، با توجه به وقوع زلزله در منطقه، خساراتی به برخی از ساختمان‌های شعب بانک ملی، تجهیزات بانکی و شبکه پشتیبان بانک وارد شده بود که در مدتی کوتاه کارکنان این شرکت توانستند شبکه پشتیبان و بستر ارتباطی خودپردازها را مجدداً راه‌اندازی کنند.

هم‌اکنون کارکنان شرکت پارس در کرمانشاه به همراهی مهندس فیض جوادیان مسئول نمایندگی استان کرمانشاه و دیگر همکاران در محل حادثه حضور دارند و در حال کمک‌رسانی هم‌وطنان نیازمند هستند؛ همچنين همکاران شرکت پارس در سراسر کشور، صبح روز چهارشنبه طی فراخوانی کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را پس از جمع‌آوری و بسته‌بندی مناسب به استان کرمانشاه ارسال کردند.

بر اساس دستور مدیرعامل شركت پارس مهندس سيد ناصر طاهری، تمامی شعب بانک ملی در شهرستان‌های قصر شیرین، گیلان غرب، پاوه، ثلاث باباجانی و سر پل ذهاب توسط نیروهای پشتیبانی رفع مشكل و تست شد و با همکاری و همراهی همکاران بانک ملی، آماده ارائه خدمات به مراجعین است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.