راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور پارمیس همراه در یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

شرکت فناوری اطلاعات پارمیس، تولیدکننده نرم‌افزارهای حسابداری، مالی و یکپارچه سازمانی، در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال، در بخش اپلیکیشن‌های تلفن همراه، حضور خواهد داشت و میزبان میهمانان، بازدیدکنندگان و کاربران پارمیس خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت پارمیس، این نمایشگاه که در بخش شبکه‌های اجتماعی، بین‌الملل، بازی و هنرهای دیجیتال، دانش و فناوری دیجیتال، کسب‌وکارهای نوپا (استارت‌آپ) و … برگزار می‌شود، همه‌ساله میزبان تعداد زیادی از بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به حوزه دیجیتال است که در این نمایشگاه با فناوری‌ها و محصولات کاربردی دیجیتالی آشنا می‌شوند و از این طریق جدیدترین دستاوردهای این حوزه را از نزدیک مشاهده می‌کنند.

اپلیکیشن حسابداری شخصی پارمیس همراه، محصول رایگان شرکت پارمیس برای پلتفرم‌های اندروید و iOS که از چند سال پیش در مارکت‌های مختلف نرم‌افزاری منتشر شد و اکنون نیز بیش از 200000 کاربر فعال دارد، به‌عنوان محصول کلیدی و اصلی پارمیس برای عرضه در این نمایشگاه به همگان معرفی می‌شود.

از جمله دیگر اپلیکیشن‌های پارمیس در حوزه حسابداری نیز می‌توان به اپلیکیشن پارمیس اسمارت، به‌عنوان زیر مجموعه‌ای از نرم‌افزار یکپارچه ERP پارمیس استار اشاره کرد؛ که در دو نسخه مدیران و کاربران جهت سهولت دسترسی به داده‌های نرم‌افزار یکپارچه و مدیریت دیجیتالی و یکپارچه کسب‌وکار در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

از دیگر محصولات پارمیس برای تلفن همراه، می‌توان به اپلیکیشن سازمان همراه اشاره کرد که توسط پارمیس به صورت اختصاصی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها طراحی می‌شود تا به‌عنوان واسطی میان کاربران و مشتریان با کسب‌وکارها باشد.

علاقه‌مندان جهت بازدید از یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال، می‌توانند در تاریخ 20 لغایت 26 آبان ماه 96 از ساعت 10 الی 20 به محل نمایشگاه واقع در مصلی امام خمینی (ره) تهران مراجعه کنند.

غرفه پارمیس، واقع در بخش نرم‌افزارهای تلفن همراه است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.