راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ویزا پلتفرم Visa Direct را در اروپا راه‌اندازی کرد

ویزا به‌تازگی خبر از راه‌اندازی ویزا دایرکت (VisaDirect) در اروپا را داد. ویزا دایرکت پلتفرم پرداخت آنی است که به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد تا با استفاده از شبکه جهانی ویزا بتوانند پرداخت‌های داخلی و برون مرزی انجام دهند.

وبرای اجرای سرویس ویزا دایرکت، با ارائه‌دهندگان سرویس‌های پرداخت، مشتریان مؤسسات مالی و شرکای استراتژیک همکاری می‌کنددایرکت می‌توان انواع پرداخت‌های فردبه‌فرد، کسب‌وکار به مصرف‌کننده (b2b) و کسب‌وکار به کسب‌وکار (B2B) را انجام داد.

همچنین با استفاده از ویزا دایرکت، می‌توان پول را به‌سرعت و در نهایت راحتی و امنیت به حساب ویزا فرد دریافت‌کننده منتقل کرد. دریافت‌کننده نیز می‌تواند دسترسی فوری به پول موردنظر داشته باشد و در 44 میلیون فروشگاه‌های خرده‌فروشی در سراسر دنیا خرید انجام دهد.

ویزا با وردثی نیز وارد همکاری شده تا امکان استفاده از ویزا دایرکت برای فروشندگان اروپایی و بعد از آن در سراسر بازارهای جهانی را تسریع کند.

 

زمانی که بانک‌های پذیرنده تغییرات موردنیاز را در سیستم‌هایشان اعمال کنند، ویزا دایرکت این امکان را برای فروشندگان وردپی فراهم می‌کند تا پرداخت‌های آنی به مصرف‌کنندگانشان انجام دهند و به این ترتیب رضایت مشتری را بهبود بخشند.

مایک لمبرگر معاون ارشد راهکار محصول ویزا در اروپا می‌گوید:

دهه‌ها است که ویزا نحوه پرداخت ما را چه به‌صورت آنلاین و چه در فروشگاه تغییر داده است. حال این فرصت را داریم تا بتوانیم شیوه پرداخت مصرف‌کنندگان و کسب‌وکارها را به روشی سریع، راحت و امن تغییر دهیم.»

لمبرگر در ادامهه می‌گوید: «ویزا دایرکت یک پلتفرم اثبات‌شده است که این امکان را به شرکت‌های فناوری، کسب‌وکارها و مؤسسات مالی می‌دهد تا با حمایت شبکه جهانی ویزا، بتوانند نیاز پرداخت‌های آنی موجود را برطرف کنند.»

ویزا دایرکت در ایالات متحده به شرکت‌هایی مانند پی‌پل، برین‌تری، اسکوئرکش و استرایپ سرویس ارائه می‌دهد.

 

منبع: Visa

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.