راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

جشنواره تخفیف ویژه پارمیس به مناسبت شانزدهمین سالگرد تولد نرم‌افزار حسابداری پارمیس

شانزده سال پیش در روز دهم آبان ماه، نرم‌افزار حسابداری پارمیس مهندس مظاهر مرجانی بنیان‌گذار شرکت پارمیس، تولید شد و در سال 1383 با نگاه ارائه خدمات نرم‌افزاری خصوصاً تولید نرم‌افزارهای مالی و حسابداری،‌ شرکت فناوری اطلاعات پارمیس به‌صورت رسمی ثبت شد و نقش جدی‌تری را در بازار رقابت به عهده گرفت.

پارمیس هم‌اکنون نرم‌افزارهای مالی و حسابداری خود را در اختیار طیف وسیعی از مشتریانش قرار می‌دهد و به عقیده مدیران ارشد این شرکت در این راه تمام توان خود را برای جلب رضایت مشتریان و اثبات توانمندی‌های خود به کار گرفته است. نسخه‌های فروشگاهی، بازرگانی، شرکتی و تولیدی نرم‌افزارهای حسابداری پارمیس، نرم‌افزارهای یکپارچه ERP و اپلیکیشن‌های موبایلی حوزه حسابداری شخصی ازجمله محصولات پارمیس است. همچنین با هدف کمک به جامعه دانشجویی و آموزشگاه‌ها و یا کسب‌وکارهای کوچک، محصولات هدف‌گذاری شده پارمیس به‌طور رایگان به این دسته از افراد ارائه می‌شود.

مدیرعامل این مجموعه، شانزده ساله شدن فعالیت پارمیس را نشان از تلاش‌های مستمر در طی این سال‌ها می‌داند و می‌گوید: «همه ما در تیم قدرتمند پارمیس این واقعیت را میدانیم که جایگاه موفق امروزمان را مرهون تلاش‌های تمامی افرادی هستیم که در طول این سال‌ها قدم‌به‌قدم کنارمان بودند و ما توانستیم از تجربیات، دانش و همکاری آنان درس‌های بزرگی را بیاموزیم و این آموخته‌ها را توشه راهمان قرار دهیم. اکنون مجموعه پارمیس پس از 16 سال تلاش مستمر توانسته در میان کاربرانی که پارمیس را می‌شناسند، با سربلندی در مسیر تعالی و پیشرفت قدم بردارد و مفتخریم که همواره در این مسیر خدمتگزار هم‌وطنان عزیزمان بوده‌ایم.»

به مناسب شانزدهمین سالگرد راه‌اندازی پارمیس، روابط عمومی این شرکت به‌منظور ارج نهادن به همراهی همراهان پارمیس، از تخفیف جشنواره شانزدهمین تولد پارمیس برای همگان خبر داد. علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و برخورداری از تخفیف 30 درصدی جشنواره تولد 16 سالگی پارمیس، از 10 تا 15 آبان ماه با کارشناسان پارمیس در بخش فروش به شماره 02187759000 تماس حاصل کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.