راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فراخوان عمومی توسن‌تکنو جهت تکمیل شبکه همکاران تجاری

شرکت توسعه فن‌افزار توسن (توسن‌تکنو) جهت تکمیل شبکه همکاران تجاری خود در توسعه نرم‌افزارها و ابزارهای کاربردی مبتنی بر اندروید با قابلیت اجرا در صندوق‌های فروشگاهی و پایانه‌های پرداخت هوشمند، فراخوان عمومی برگزار می‌‌کند.

لذا از کلیه تیم‌های حقیقی و حقوقی توسعه‌دهنده نرم‌افزارهای کاربردی مبتنی بر پلتفرم اندروید با رویکرد ارائه خدمات ارزش‌افزوده در شبکه پرداخت الکترونیک کشور دعوت می‌کند در صورت تمایل جهت عضویت در این شبکه و برخورداری از فرصت‌های موجود، مشخصات و پیشنهاد خود را با تکمیل فرم جاری به آدرس marketing@tosantechno.com ارسال نمایند.

که اعضای این شبکه در قالب پلتفرم توسن‌تکنو از خدماتی مانند استفاده از محیط توسعه در بستر سیستم‌عامل اندروید، محیط آزمون و آزمایشگاه فنی، سامانه عرضه و فروش نرم‌افزار، پشتیبانی، باشگاه مشتریان، فضای ابرداده‌ها، کانال‌های پرداخت الکترونیک جهت توسعه ابزارهای هدف و … برخوردار خواهند شد.

اطلاعات این فرم جهت ثبت تیم‌های حقوقی و حقیقی در بانک اطلاعاتی همکاران تجاری شرکت توسن‌تکنو مورد استفاده قرار می‌گیرد و پس از بررسی فرم‌ها به نحو مقتضی با داوطلبین تماس گرفته خواهد شد.

برای دریافت فرم، اینجا را کلیک کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.