راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اضافه شدن امکان مدیریت فعالیت‌ها به نسخه جدید حسابداری شخصی پارمیس همراه

همه ما حداقل یکبار در ماه لیستی از مایحتاج موردنیاز خود را یادداشت می‌کنیم تا زمان خرید از فروشگاه، تمامی موارد موجود در چک لیست یادداشت شده را خریداری کنیم تا چیزی از قلم نیفتد یا در طول روز برای انجام امور مختلف زمان‌بندی می‌کنیم تا تمامی کارهای موردنظر برای آن روز را به ثمر برسانیم یا برای انجام رویدادهایی در آینده برنامه‌ریزی می‌کنیم. تمامی این موارد نشان‌دهنده برنامه‌ریزی دقیق در زندگی است که در رسیدگی به تمامی امور به افراد کمک می‌کند تا طبق برنامه‌ریزی انجام شده کارها را پیش ببرند و مشغله‌های زندگی مانع از انجام دادن امور مختلف نباشد.

در عصر تکنولوژی، وابستگی شدیدی بین زندگی افراد و ابزارهای حوزه تکنولوژی دیده می‌شود؛ تا آنجا که افراد برای انجام هر فعالیتی ابتدا به سراغ تکنولوژی می‌روند.

فناوری اطلاعات پارمیس، یکی از شرکت‌های فعال در حوزه طراحی و تولید نرم‌افزارهای حسابداری و اپلیکیشن‌های حسابداری است که تا به امروز توانسته است افتخارات بسیاری را در این زمینه کسب کند. اپلیکیشن حسابداری شخصی پارمیس همراه روی گوشی‌های اندروید و iOS و برای رسیدگی به امور مالی شخصی افراد و اعضای خانواده آن‌ها طراحی شده است که قابلیت‌های کاربردی را برای مدیریت هزینه‌ها و درآمدها در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد؛ ازجمله مدیریت و ثبت هزینه و درآمد، بودجه‌بندی، مدیریت حساب‌های بانکی و پیامک‌های بانکی، مدیریت حساب صندوق‌ها و کیف پول، مدیریت وام و اقساط، مدیریت چک‌های دریافتنی و پرداختی، گزارش‌گیری از صورت‌حساب، مانده‌حساب، اعضای خانواده و … که استفاده از تمامی این امکانات برای کاربران رایگان است.

پارمیس همراه در جدیدترین نسخه اندرویدی خود از قابلیت‌های جدید و متفاوتی رونمایی کرده است که ضمن متمایز کردن کاربردهای پارمیس همراه با سایر اپلیکیشن‌های این حوزه، با استفاده از این قابلیت‌ها می‌توان ضمن مدیریت امور مالی، در راستای مدیریت و برنامه‌ریزی بهتر برای رسیدگی به امور روزانه و فعالیت‌های مختلف در زندگی نیز بهره برد.

امکانات جدید نسخه 5.2.8 حسابداری شخصی پارمیس همراه به شرح زیر است:

  • امکان ثبت فعالیت‌ها (جلسه، قرار، لیست خرید و …) با قابلیت تنظیم هشدار برای فعالیت‌ها
  • امکان ثبت پروژه و گزارش‌گیری از تراکنش‌های مربوط به پروژه
  • امکان تعریف رویداد (سفر، جشن و …) با قابلیت گزارش‌گیری از تراکنش‌های مربوط به رویداد
  • امکان جستجوی شعبه‌های بانک در اطراف شما در برنامه
  • امکان ثبت اعضای منزل و گزارش‌گیری از تراکنش‌های مربوط به اعضای منزل

 

کاربرد ثبت فعالیت‌های روزانه در پارمیس همراه

پارمیس همراه یکی از نرم‌افزارهای حسابداری شخصی است که از این پس می‌توانید علاوه بر حسابدار شخصی، از آن به‌عنوان دستیار همراه نیز یاد کنید. چرا که همچون یک دستیار به شما درباره فعالیت‌ها و رویدادهای آتی هشدار می‌دهد.

در نسخه جدید پارمیس همراه می‌توان یک چک لیست ایجاد کرد. معمولاً زمانی که برای یادداشت کردن نکته‌های ریز، مدت زمان زیادی را صرف می‌کنیم، آن مسئله را به کلی فراموش می‌کنیم؛ بنابراین در پارمیس همراه سعی شده است که ایجاد چک لیست در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون نیاز به هیچ‌گونه تنظیمات خاصی انجام شود.

همچنین درصورتی‌که در طول روز برای امور مهمی برنامه‌ریزی می‌کنید، می‌توانید با استفاده از بخش «فعالیت‌ها» در پارمیس همراه، آن فعالیت را ایجاد کرده و سپس تاریخ و ساعت و هشدار فعالیت را به همراه توضیحات، در صورت نیاز وارد کنید. به‌این‌ترتیب در زمان تعیین شده یک نوتیفیکیشن برای انجام آن فعالیت دریافت می‌کنید که با انتخاب این نوتیفیکیشن، پس از ورود به برنامه، این فعالیت از لیست فعالیت‌ها خط خورده و به‌عنوان یک فعالیت انجام شده در نظر گرفته می‌شود. به‌این‌ترتیب شما لیستی از فعالیت‌ها را در برنامه خواهید داشت که می‌توانید آن‌ها را زمان‌بندی و مدیریت کنید.

«رویدادها و پروژه‌ها» امکان دیگری است که در پارمیس همراه اضافه شده است. این دو مورد در واقع مجموعه‌ای از فعالیت‌هایی هستند که بابت انجام آن‌ها یا هزینه‌ای صرف می‌شود یا درآمدی از آن‌ها حاصل می‌شود.

به‌طور مثال کاربران می‌توانند تراکنش‌های دریافت درآمد بابت پروژه‌های مختلف را تفکیک کنند تا در پایان هر ماه یا هر زمان که نیاز به گزارش‌گیری بود، بتوانند از میزان هزینه و درآمدهای مربوط به یک پروژه آگاه شوند. علاوه بر این رویدادهای مختلفی با توجه به سبک زندگی افراد ممکن است پیش رو باشد که هریک از این رویدادها می‌توانند هم هزینه بر باشند و هم درآمدزا. درنتیجه بسیاری از افراد مایل‌اند که بتوانند از هزینه و درآمد رویدادهای خاص زندگی شخصی و کاری خود گزارش‌گیری کنند.

علاوه بر امکان ثبت تراکنش‌های هزینه و درآمد به ازای رویدادها، پروژه‌ها و اعضای منزل و همچنین قابلیت گزارش‌گیری از آن‌ها به‌صورت مجزا، این امکان به نوعی می‌تواند یک تقویم و سابقه از فعالیت‌های پیشین شما را در بر داشته باشد تا با رجوع به آن‌ها بتوانید از مختصر رویدادهایی که فرضاً در یک ماه گذشته داشته‌اید مطلع شوید و از میزان درآمدزایی و هزینه‌هایی که برای هریک صرف کردید آگاه شوید.

شما با تعریف رویداد، پروژه یا اعضای منزل، می‌توانید هنگام ثبت تراکنش‌های دریافت یا پرداخت، ضمن انتخاب حساب مبدأ و مقصد، پروژه یا رویداد یا یکی از اعضای خانواده خود را به این تراکنش انتساب دهید.

برای گزارش‌گیری از هریک از این موارد، می‌توانید از منوی گزارش‌های حسابداری شخصی پارمیس همراه، گزارش مربوطه را انتخاب کنید و رویداد و پروژه یا اعضای خانواده خود را انتخاب کنید و گزارش هزینه و درآمد حاصل از آن را بررسی کنید. همچنین می‌توانید در گزارش‌های صورتحساب نیز، ریز صورتحساب‌های مربوط به هریک از این موارد را به تفکیک مشاهده کنید و از آن‌ها خروجی اکسل تهیه کنید.

امکان دیگری که پارمیس در نسخه 5.2.8 اندروید خود گنجانده است، قابلیت جستجوی بانک‌های اطراف شماست. ازآنجایی‌که پارمیس همراه نقش حسابدار شخصی افراد را داراست باید هر زمان که نیاز به مراجعه به بانک‌های مختلف داشتید بتواند مسیریابی دقیقی برای نزدیک‌ترین بانک به شما نمایش دهد. پارمیس همراه با امکان جدید جستجوی بانک، به شما اجازه می‌دهد که نام بانک موردنظر را جستجو کنید تا با استفاده از سرویس GPS یا همان لوکیشن فعلی، نزدیک‌ترین شعبه بانک موردنظر را به شما نمایش دهد.

این سرویس در عین سادگی یکی از امکانات کاربردی جدیدی است که جهت سهولت هرچه بیشتر کاربران برای تعاملات و مراجعات حضوری به بانک‌ها طراحی شده است تا کاربران پارمیس همراه در هر زمان بدون نیاز به جستجوی پیچیده و زمان‌بر، تنها با مراجعه به اپلیکیشن حسابداری شخصی خود، نزدیک‌ترین بانک موردنظر را بیابند.

پارمیس همراه در راستای ارائه خدمات گسترده بانکی، مذاکراتی را با مدیران تعدادی از بانک‌های سطح کشور داشته است که این مذاکرات نتایج مثبتی داشته و در آینده‌ای نزدیک شاهد رشد حسابداری پارمیس همراه در صنعت بانکداری خواهیم بود. شرکت فناوری اطلاعات پارمیس ضمن ارج نهادن به نیاز کاربران همواره از ایده‌های نو استقبال می‌کند و برای جلب رضایت کاربرانش، آماده همکاری‌های بیشتر با تمامی بانک‌ها است تا از طریق ادغام مشتریان بانک‌ها و کاربران پارمیس همراه، ضمن جلب رضایت و اطمینان مشتریان و کاربران، روزانه به تعداد علاقه‌مندان حسابداری و مدیریت امور مالی شخصی و همچنین بانکداری دیجیتال اضافه شود که نتیجه این همکاری قطعاً برای بانک‌ها و فناوری اطلاعات پارمیس رضایت‌بخش خواهد بود.

برای دانلود جدیدترین نسخه اندروید اپلیکیشن رایگان حسابداری شخصی پارمیس همراه اینجا و برای دانلود نسخه iOS اینجا را کلیک کنید.

1 دیدگاه
  1. فریدون می‌گوید

    سلام اگر برای هر تراکنش امکان اضافه کردن عکس باشه عالی میشه با تشکر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.