راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

امکان ارسال و دریافت پول در مسنجر فیس‌بوک با استفاده از پی‌پل

دیروز پی‌پل و فیس‌بوک خبر از توسعه بیشتر و گسترده‌تر همکاری‌شان را دادند و به این ترتیب کاربران اپلیکیشن پیام‌رسان فیس‌بوک می‌توانند با استفاده از پی‌پل، پرداخت‌های فردبه‌فرد ارسال و دریافت کنند.

سال گذشته فیس‌بوک با پی‌پل وارد همکاری شد تا کاربرانش بتوانند از طریق اپلیکیشن پیام‌رسان فیس‌بوک خرید انجام دهند. همچنین این پلتفرم ارتباطی برای کاربران پی‌پل هم در دسترس بود تا بتوانند با یکدیگر تعامل و ارتباط برقرار کنند.

بیل ردی، مدیر ارشد عملیات پی‌پل می‌گوید: «از این همکاری جدید بسیار هیجان‌زده هستیم. مردم می‌توانند با استفاده از حساب پی‌پل خودشان، درخواست ارسال و دریافت پول بدهند و این قابلیت از همین امروز در دسترس مصرف‌کنندگان ایالات متحده خواهد بود.»

پی‌پل در سه ماهه سوم سال 2017، 24 میلیارد دلار پرداخت فردبه‌فرد را پردازش کرده که نسبت به سال گذشته، 47 درصد افزایش داشته است. همچنین پرداخت‌های موبایلی پی‌پل هم با 54 درصد افزایش در سال 2017، به مجموع 40 میلیارد دلار رسید.

علاوه بر سرویس انتقال پول فردبه‌فرد، پی‌پل چت‌بات جدیدی به اپلیکیشن اضافه کرده است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا سوابق حسابشان را مدیریت کنند و از طریق اپلیکیشن پیام‌رسان بتوانند مشکلات پرداختی‌شان را حل و فصل کنند.

اوایل همین ماه بود که پی‌پل مشارکت و همکاری‌اش با مسترکارت را در کانادا، اروپا، آمریکای لاتین، جزایر کارائیب، خاورمیانه و آفریقا توسعه و گسترش داد.

منبع: PYMNTS

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.