راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پست بانک از لحاظ الکترونیکی باید بانک نمونه باشد

تقی پور: پست بانک باید یک بانک نمونه از نظر نرم افزاری و متمایز باشد و رسالت اصلی آن نیز ارائه خدمات خرده بانکداری در روستا‌ها و مناطق محروم است و اساسأ در کنار خدمات مالی و بانکی خدمت اجتماعی عرضه می‌کند.

به گزارش راه پرداخت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، دکتر تقی‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست مشترک با مدیران ستادی و اجرایی پست بانک ضمن بیان این مطلب گفت: یکی از فرآیند‌های اصلی کار مالی و بانکداری کنترل حسابهاست و باید سیستم‌های حسابرسی بانکی قابل کنترل باشد و همواره باید حسابرسی، نظارت و کنترل در فعالیت‌های بانکی بصورت روزانه مد نظر قرار گیرد.

 

وی اظهار داشت: با توجه به فضای اطلاعات باید در امور بانکی سیستم‌های کنترلی دقیق تری دایر شود تا از بروز هرگونه تخلف و سوء استفاده جلوگیری شود و بایستی سامانه‌های نرم افزاری و فرآیندهای آن مرتب بررسی و کنترل شوند.

دکتر تقی‌پور افزود: اساسأ در دنیای امروز بدون مدیریت اطلاعات و دانش نمی‌توان موفق بود و باید با مدیریت مناسب آن خطا‌ها و نواقص را مرتفع کرده و از ظرفیت سیستم‌های موجود استفاده نمود.

وزیر ارتباطات تصریح کرد: دنیای امروز دنیای تغییرات است و مدیران باید به شرایط محیطی توجه ویژه‌ای داشته باشند و علاوه بر آن همواره درصدد یادگیری و کسب اطلاعات بیشتر باشند.

 

دکتر تقی‌پور خاطر نشان ساخت: یادگیری‌های عمیق موجب ارتقاء تجربه و توان مدیریتی می‌شود و سازمانهایی موفق هستند که سازمانهای یاد گیرنده باشند و در واقع با یادگیری بیشتر جلوی اشتباه‌ها را می‌گیرند.

وی عنوان کرد: سازمان‌ها مثل انسان‌ها موجود زنده هستند و خصلت یادگیرندگی در سازمان باید ایجاد شود چون بسیار در تعالی و رشد مؤثر است و اساسأ هدف اصلی در فناوری اطلاعات، مدیریت دانش سازمانی است که روز به روز باید مدیریت آن بهتر شود.

منبع: روابط عمومی پست بانک ایران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.