پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
ایام نوروز و پشتیبانی مشتریان پرداخت الکترونیک سامان
مشتریان پرداخت الکترونیک سامان در ایام نوروز پشتیبانی می شوند؛
شرکت پرداخت الکترونیک سامان در تعطیلات نوروزی سال 91 فعال بوده و آماده ارائه خدمات پشتیبانی به کلیه مشتریان است.
ابراهیم حسینی نژاد، معاون عملیات شرکت پرداخت الکترونیک سامان با بیان این مطلب افزود: امسال نیز همچون سالهای گذشته برای رفاه حال مشتریان، شعب و نمایندگیهای این شرکت در سراسر کشور آمادهاند تا به تمامی دارندگان کارتخوان و دارندگان کارتهای سامان و کاربران سامانه همراه 24، خدمات پشتیبانی اضطراری ارائه نمایند. مشتریان در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی میتوانند با “مرکز تماس مشتریان سامان” به شماره 84345700 تماس حاصل نمایند تا در اسرع وقت به مشکل آنان رسیدگی شود.
وی افزود: با توجه به اینکه شرکت پرداخت الکترونیک سامان ارائه کننده خدمات پرداخت به بانکهای سامان، صادرات، ملی، سپه، سرمایه و موسسه اعتباری توسعه است کلیه دارندگان کارتخوانهای این بانکها که تحت پوشش این شرکت میباشند، میتوانند از خدمات نوروزی بهرهمند گردند.
حسینینژاد ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو ابراز امیدواری کرد در سال جدید با تکمیل و استقرار سامانههای خدمترسانی به مشتریان، این شرکت با سرعت و دقت بیشتری به درخواستهای مشتریان پاسخ دهد.