راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

خدمات الکترونیکی بانک صادرات ایران در ایام تعطیلات

بانک صادرات ایران در راستای خدمات رسانی مطلوب و جلب رضایت مشتریان آمادگی دارد تا درایام تعطیل از طریق درگاه‌های ارتباطی نسبت به ارائه خدمات متنوعی به صورت غیر حضوری اقدام نماید.

به گزارش راه پرداخت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک آمادگی دارد با استفاده از درگاه‌های ارتباطی نظیر بانکداری اینترنتی، همراه بانک، تلفن بانک، خود‌پرداز، دستگاه‌های پایانه فروش و خدمات مالی مطلوبی را به مشتریان ارائه کند تا در روزهای آغازین سال نو زمینه رفاه و آسایش هموطنان را فراهم نماید. براین اساس هموطنان و مشتریان گرامی این بانک می‌توانند بدون حضور فیزیکی در شعب نسبت به انتقال وجه بین حساب‌ها، پرداخت اقساط، اطلاع از مانده کارت‌های شتابی، پرداخت قبوض خدماتی، اعلام مفقودی کارت، دریافت شارژ سیم کارت‌های اعتباری و… اقدام نمایند. همچنین این بانک با نصب بیش از ۳۸۵ هزار دستگاه پایانه فروش در فروشگاه‌های سراسر کشور آمادگی دارد تا زمینه عملیات خرید غیرنقدی را برای مشتریان و دارندگان کارت‌ بانک‌های عضو شتاب فراهم نماید.

شایان ذکراست بانک صادرات ایران با در اختیار داشتن بیش از ۳۸۵ هزار دستگاه POS، بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ دستگاه خود‌پرداز در راستای افزایش رضایت و رفاه حال مشتریان نسبت به تعیین ۳۶۵ شعبه به عنوان شعب کشیک اقدام نموده است. به گونه‌ای که این شعب در روزهای ۲ و ۳ فروردین ماه سال ۹۱ آمادگی دارند تا از ساعت ۹ تا ۱۲ صبح خدمات بانکی مورد نظر مشتریان را در سراسر کشور انجام دهند.

منبع: بانک صادرات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.