پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
حسین زاده: درون بانک ملی، چندین فینتک ایجاد شده است
مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: «برنامهریزیهای جدی برای تبدیلشدن این بانک به بانکی مدرن، پیشرو، روزآمد و کارآمد در سال 1400 انجام شده است.»
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا حسین زاده در مراسم قرعهکشی جشنواره «یک بام و چند برنده» بابیان اینکه دنیای امروز، دنیای تحول است و هیچ سازمانی نمیتواند به شرایط امروز خود اکتفا کند، افزود: «تاریخ بهخوبی به یاد دارد که بزرگترین تولیدکنندهها و کمپانیهای مطرح جهان، بهمحض مغرور شدن به شرایط خود، از قافله عقب ماندند و امروز تنها یک نام از آنها باقی است.»
او با اشاره به اینکه بانک ملی ایران تحولات بنیادین را در اقدامات خود آغاز کرده است، اظهار کرد: «از طرح روی ملی کارتها و مجله و بروشور بانک گرفته تا تجهیزات نوین بانکداری از جمله سامانه بام، همه دچار تغییر و تحول شدهاند و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.»
او بابیان اینکه بانک ملی ایران با یک شرکت بزرگ دنیا وارد مذاکره شده و برای «بانک ملی ایران 1400» برنامهریزی جدی شده است، ادامه داد: «بانک ملی ایران باید در آن تاریخ در منطقه و دنیا سرآمد باشد.»
حسین زاده بابیان اینکه فینتکها، امروز در حال رقابت با بانکها هستند و تلاش میکنند بانکها را از دور خارج کنند، گفت: «بانک ملی ایران به این موضوع واقف است و به همین دلیل درون بانک، چندین فینتک ایجادشده تا هم امور این حوزه بهخوبی پیش برود و هم در آینده نام بانک ملی ایران حفظ شود.»
مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به تجربه موفق راهاندازی سامانه بام و جذب مشتریان از طریق آن، افزود: «این سامانه مانند یک موجود زنده، خدمات جدید را به مشتریان ارائه میدهد، بهطوریکه هم مشتریان و هم رقبای بانکی اذعان دارند این سامانه از نمونههای مشابه خود یک سر و گردن بالاتر است.»
به گفته حسین زاده، بانک ملی ایران تا پایان سال خدمات بسیار جذاب و تازهای به مشتریان ارائه خواهد کرد که از جمله آنها میتوان به سامانه جامع تسهیلات، تحت وب شدن شعب، مدلهای جدید کسبوکار و بستههای اعتباری صنوف اشاره کرد.
او راهاندازی طرح مدیر خدمات ویژه (Account Officer) در شعب منتخب تهران بانک ملی ایران را یکی از پیشرفتهترین خدمات بانکی همپای بانکهای اروپایی دانست و اظهار کرد: «این خدمت بهمرور در همه شعب بانک عملیاتی خواهد شد.»