راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

درباره دیوید تامسون، مدیر ارشد فناوری وسترن یونیون چه می‌دانید؟

ماهنامه عصر تراکنش / وسترن یونیون این روزها مجموعه‌ای ازAPI ها را منتشر کرده که به کاربرانش اجازه می‌دهد از طریق اپلیکیشن‌های پیام‌رسانی مانند وایبر و وی‌چت انتقال پول انجام دهند. این تغییرات بر پایه یادگیری ماشین و هوش تجاری و مرد پشت پرده این فناوری‌ها در وسترن یونیون دیوید تامسون است. او از سال ۲۰۱۲ به این شرکت 166 ساله پیوسته و قبل از آن در اوراکل کار می‌کرده است.

وسترن یونیون یکی از مهم‌ترین بازیگران عرصه مالی است که سعی کرده از نوآوری عقب نماند. شرکت‌هایی با عمر وسترن یونیون معمولاً زیر بار فشار میراث برندی که حمل می‌کنند کمر خم می‌کنند و نمی‌توانند با تغییر همراه شوند. رمیتنس‌ها و کسب‌وکارهای نوپای انتقال پول بین‌المللی به قلب این شرکت‌ها شلیک کرده‌اند و اگر آن‌ها به فکر تغییر سریع و چابک نباشند حتماً بازی را می‌بازند.

وسترن یونیون ۱۶۶ سال پیش برای توسعه سیستم تلگراف در نیویورک راه‌اندازی شد. چهره مدیران این شرکت با چهره‌هایی که معمولاً این روزها از مدیران فناوری دنیا می‌شناسیم متفاوت است. مدیران باتجربه و سن‌وسال‌دار این شرکت با جوانان زیر ۴۰ سال در حال رقابت هستند. وسترن یونیون خدماتی مانند انتقال پول شخص‌به‌شخص و خدمات تجاری ارائه می‌دهد. تامسون بیش از ۲۰ سال در صنعت فناوری‌های پیشرفته تجربه دارد و پیش‌ازاین CIO شرکت سایمنتک بود. او فارغ‌التحصیل مدیریت بازرگانی از دانشگاه ماریمونت است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.