راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ندیمی بوشهری معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی در وزارت اقتصاد شد

وزیر امور اقتصادی و دارایی، طی حکمی معاون «امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی» وزارت اقتصاد را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد و دارایی عبدالرحمن ندیمی بوشهری را به‌عنوان معاون خود در امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی منصوب کرد.

در حکم مسعود کرباسیان آمده است:

«نظر به تعهد، تخصص، دانش و توانمندی‌های ارزنده جنابعالی، به‌موجب این حکم به سمت «معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود تمام مساعی خود را با جلب توان تخصصی همکاران، کارشناسان و صاحب‌نظران به‌منظور انجام وظایف قانونی و به‌ویژه در راستای اهداف و برنامه‌های مندرج در سند راهبردی آن معاونت، سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی و تبیین و اجرای مأموریت‌های محوله به کار گیرید. توفق و سربلندی جنابعالی را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند منان مسألت دارم.

ندیمی بوشهری از مدیران باسابقه اجرایی کشور و دارای سوابق متعددی در حوزه بانکی و مالی است که از جمله مهم‌ترین آن می‌توان به؛ مدیریت نظارت بر بانک‌های بانک مرکزی، مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره بانک صنعت و معدن، مشاور عالی رئیس‌کل بانک مرکزی، رئیس هیئت عالی نظارت بر سازمان حسابرسی، مشاور وزیر نفت، عضو هیئت‌مدیره و قائم مقام مدیرعامل منطقه آزاد کیش، استاندار بوشهر، معاون وزیر دفاع و عضویت در شورای عالی صنایع ملی ایران اشاره کرد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.