پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
ایران کیش متولی کارگاههای آموزشی درگاههای اینترنتی بانک سپه
شرکت کارتاعتباری ایران کیش مجموعه کارگاه آموزشی درگاه پرداخت اینترنتی و روشهای بازاریابی مشتریان، برای روسای دفاتر، شعب وصندوقداران بانک سپه را برگزار کرد.
به گزارش روابط عمومی ایران کیش، قاسم جلالی کارشناس بازاریابی بانک سپه با بیان اینکه هدف از برگزاری این مجموعه، آشنایی اعضای بانک سپه با روشهای جدید و خدمات در زمینه درگاههای پرداخت اینترنتی برای مشتریان است به ما گفت: «با توجه به رشد کسب و کارهای اینترنتی و ورود شرکتهای استارت آپ و فین تکها در بازار ودر راستای افزایش سهم بازار بانک در حوزه درگاههای پرداخت اینترنتی، کارگروههای آموزش در ردههای مختلف برگزارشد.»
جلالی اظهار کرد: «در این کارگاهها و سمینارها کارشناسان کسب و کار، روسا و صندوقداران شعب بانک سپه حضور داشتند و ایران کیش متولی بحث آموزشی آن شده است. «
او درباره اینکه چرا بانک سپه، شرکت کارت اعتباری ایران کیش را برای این کار انتخاب کرده است گفت: «تعداد درگاههایی که توسط ایران کیش تا به امروز برای بانک سپه نصب شده است نسبت به سایرین بیشتر است از سویی شرکت ایران کیش از فرایند نصب و فعالسازی درگاه بسیار سریعتری برخورداراست.»
کارشناس مسئول بانک سپه تاکید کرد:«تحقیقات میدانی نشان میدهد که اگر فعالیتی توسط شرکتهای مشابه دو تا سه هفته زمان میبرد، ایران کیش همان فعالیت را در سه تا چهار روزانجام داده است با حضور ایران کیش، تعداد نصبهای ما با سرعت زیادی در حال افزایش است.»
جلالی افزود: «اگر این نیاز احساس شود، جلسات آموزشی دیگری برای شهرستانها نیز برگزار خواهد شد که ایران کیش متولی آن خواهد بود.»
او ادامه داد: «بعد از این سمینارها و جلسات نیز نشستهای ماهانهای با کارشناسان کسب و کار و شرکت ایران کیش در زمینه رفع مشکلات برگزار میکنیم..»
یک فرصت خوب
مرتضی حیدرزاده مسئول دایره پرداخت اینترنتی شرکت ایران کیش که دراین جلسات، وظیفه آموزش را به دوش میکشید نیز گفت: «امیدواریم با این جلسات و با ارتقای سطح علمی پیرامون درگاههای پرداخت اینترنتی و نحوه جذب مشتری، شاهد رشد بازاریابی در جذب پذیرندگان اینترنتی بانک سپه باشیم.»
او گفت: «این که اکثر درخواستهای پذیرندگی بانک سپه به ایران کیش واگذار شده، اهمیت بسیار زیادی دارد.»
حیدرزاده افزود: «اگر بتوانیم این موضوع را در سایر بانکها نیز بسط دهیم مطمئناً شاهد رشد چشمگیری برای جذب پذیرندگان اینترنتی خواهیم بود.»
بازی برد برد
از سویی دیگر قاسم اجلالی کارشناس اداره تحقیقات و برنامه ریزی بانک سپه نیز با اشاره به اینکه این بانک، به عنوان نخستین بانک دولتی از بیشترین شعب در کشور برخورداراست گفت: «اداره تحقیقات با آسیب شناسی که انجام داد درجهت رفع مشکلات در زمینه درگاه پرداختهای اینترنتی، درصدد افزایش جذب مشتری و ورود به بازار برآمد.»
اجلالی با تاکید براینکه تلاش شد تا علل انگیزشی درجهت افزایش مشتری و ورود به بازار بررسی شود درباره انتخاب شرکت ایران کیش برای جلسات آموزشی درگاههای پرداخت اینترنتی گفت: «پیش از هرچیز بانک سپه یکی از سهامداران شرکت ایران کیش است و این شرکت تنها شرکتی است که سپه به طور ویژه برروی آن سرمایه گذاری کرده است. از سویی دیگر همکاری مناسبی که ایران کیش در چند سال اخیر بابانک سپه داشت مزید برعلت شد تا این شرکت به عنوان حلال مشکلات در زمینه درگاههای پرداخت اینترنتی بانک سپه معرفی شود.»
او این جلسات آموزشی را یک بازی بردبرد، بین بانک سپه و ایران کیش دانست و اظهارداشت: «با این اتفاق هم بانک سپه و هم ایران کیش سهم بازار خود را افزایش میدهند.»