راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بله آماده برای مقابله/ درباره فرامرز خالقی مدیرعامل داده‌ورزی سداد بیشتر بدانید

ماهنامه عصر تراکنش / فرامرز خالقی خیلی خوب رسانه را می‌شناسد. او احتمالاً جوان‌ترین مدیر از بین حلقه مدیران IBM در ایران باشد. آن‌ها که در IBM سابق در ایران کار کرده‌اند «دیسیپلین» خاصی دارند و خالقی از بادیسپلین‌ترین مدیران این حلقه است. حلقه مدیران IBM سابق این روزها نفوذ بالایی در شرکت‌های فناوری‌های بانکی ایران دارند. خالقی به دلیل ارتباط خوبی که با رسانه‌ها دارد، با اندکی جستجو مطالب متنوعی درباره‌اش قابل یافتن است.

واقعاً چه چیزی درباره او می‌شود گفت که دیگران ندانند؛ همه می‌دانند که او خوش‌پوش است و ورزشکار و با انرژی تمام‌نشدنی. یک دهه عضو همه رده‌های تیم ملی بسکتبال بوده؛ شطرنج‌بازی کرده و مدیر تیم‌های هندبال بوده است. شعر می‌گوید و می‌نویسد و همیشه آنلاین است. خالقی از هیچ فرصتی برای تعامل با رسانه‌ها نمی‌گذرد و این شیوه‌ای است که بسیاری از مدیران امروز ایران چندان با آن آشنا نیستند.

او این روزها در بانک ملی و داده‌ورزی سداد تمام‌قد پشت پیام‌رسان بله ایستاده و تا این نرم‌افزار پیام‌رسان را همه‌گیر نکند، دست از تلاش بر نمی‌دارد. او این روزها می‌خواهد کاری را جلو ببرد که اگر بشود اتفاق بزرگی خواهد بود و در فضای فناوری‌های پرداخت ایران تحول مهمی ایجاد خواهد کرد. با توجه به روحیه پیگیری که خالقی دارد احتمالاً در ماه‌های آینده خبرهای بیشتری درباره پیام‌رسان بله بشنویم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.