راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

برنده قرعه‌کشی خودرو هایما S7 جشنواره طلایی ایران کیش مشخص شد

مهنوش صاحبی مقدم، نخستین برنده خودروی هایما s7 جوایز ویژه دومین جشنواره طلایی بانک تجارت و ایران کیش ویژه مراکز خرید در پرومای مشهد شد.

او با کسب 197486 امتیاز در قرعه‌کشی روز یکشنبه بیست و ششم شهریور مجتمع پرومای مشهد، به‌عنوان پذیرنده خوش‌شانس این مجتمع یک دستگاه خودروی هایما s7 را از آن خود کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت کارت اعتباری ایران کیش، پذیرندگانی که از ابتدای جشنواره تا انتهای جشنواره حداقل 2000 امتیاز کسب کرده باشند در قرعه‌کشی جایزه ویژه مرکز خرید پرومای مشهد که یک خودرو هایما s7 است شرکت داده شدند.

این در حالی است که برندگان ویژه شش خودروی هایما s7 در مراکز خرید (تهران: میلاد نور، بازار قائم تجریش، بازار رضا و در شهرستان‌ها: ستاره‌باران تبریز، آفتاب پارس شیراز، سیتی سنتر اصفهان وسیتی سنتر قشم) در هفته اول آذرماه –بعد از محرم و صفر) مشخص می‌شوند آن‌ها فرصت دارند تا دو ماه دیگر نیز در این مراکز خرید به کسب امتیاز بپردازند.

برگزاری این جشنواره تاکنون 6 ماه به طول انجامید و هرماه، در 8 مرکز خرید (تهران: میلاد نور، بازار قائم تجریش، بازار رضا و در شهرستان‌ها: ستاره باران تبریز، آفتاب پارس شیراز، سیتی سنتر اصفهان و پروما مشهد وسیتی سنتر قشم) برگزار می‌شد.

در این 8 مرکز خرید در هر دوره به‌صورت ماهانه برای خریدارانی که باکارت بانکی خود از پایانه‌های فروش ایران کیش متصل به‌حساب بانک تجارت خرید می‌کردند به‌قیدقرعه جایزه صدهزارتومانی و به پذیرندگان، جایزه 500 هزارتومانی تعلق می‌گرفت.

اما امتیازات پذیرندگان جهت قرعه‌کشی جوایز 5000000 ریالی و خودرو هایما به شرح زیر محاسبه می‌گردد

  1. هر خرید بالای 000 300 ریال یک امتیاز خواهد داشت
  2. عدد حاصل از مجموع مبالغ خرید روزانه تقسیم بر 000،300 ریال جزو امتیازات روزانه پذیرنده خواهد بود
  3. ثبت‌نام در باشگاه مشتریان بانک تجارت 10 امتیاز فقط برای یک‌مرتبه برای پذیرنده در بر خواهد داشت
  4. میانگین حساب ماهانه هر پذیرنده به ازای هر 000000، 10 ریال یک امتیاز محسوب خواهد شد

برای قرعه‌کشی ماهانه 5 میلیون ریالی پذیرندگان، آیتم‌ها ا تا 3 محاسبه خواهد شد و پذیرندگانی که بالاتر از 100 امتیاز در ماه داشته باشند در این قرعه‌کشی حضور خواهند داشت.

برای قرعه‌کشی خودرو آیتم چهارم به سه آیتم قبلی اضافه و از ابتدای جشنواره تا انتهای جشنواره امتیازات محاسبه می‌گردد و در صورت کسب حداقل 2000 امتیاز هر پذیرنده در قرعه‌کشی شرکت داده خواهد شد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.