راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ارتباط فردا، شرکت برتر در حوزه توسعه کسب‌وکار جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس

پانزدهمین اجلاس سالیانه و جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس با حضور محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشور، امیرعباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و جمعی از معاونان و نمایندگان کشور 16 شهریورماه در محل سالن اجتماعات پارک فناوری پردیس برگزار شد.

اجلاس سالیانه و جشنواره برترین‌های این پارک هرسال با هدف ارائه گزارش یک‌ساله عملکرد پارک فناوری پردیس، معرفی مجموعه‌ها و محصولات برتر سال، آگاهی از آخرین اقدامات و دستاوردهای شرکت‌های عضو، هم‌افزایی و آشنایی مجموعه‌ها با هم رونمایی از دستاوردهای برجسته فناورانه و انتخاب برترین شرکت‌های عضو پارک با حضور مدیران ارشد شرکت‌ها و نمایندگان برخی از سازمان‌های دولتی و صنعتی مرتبط با فعالیت‌های پارک برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا، در بخش جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس، شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا به‌عنوان شرکت برگزیده در حوزه توسعه کسب‌وکار در بین 250 شرکت فناور و دانش‌بنیان حاضر در پارک فناوری پردیس برگزیده شد. در این بخش محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشور، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری و رئیس پارک فناوری پردیس تقدیرنامه و تندیس این جشنواره را به سید حامد قنادپور، مدیرعامل ارتباط فردا اهدا کردند.

شرکت ارتباط فردا، در سال گذشته با ایجاد تغییر در ساختار سازمانی و توسعه سبد محصولات و خدمات نوآورانه خود، برنامه ریزی مناسبی در توسعه کسب‌وکار خود داشته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.