راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک استرالیایی ANZ قابلیت تشخیص صدا را روی اپلیکیشن موبایلی خود راه‌اندازی کرد

گروه بانکداری استرالیا و نیوزیلند که به اختصار ANZ نامیده می‌شود، با همکاری شرکت نرم‌افزاری آمریکایی Nuance، قابلیت تشخیص صدا را به اپلیکیشن موبایلی Grow by ANZ خود اضافه کرده است.

این اپلیکیشن موبایلی، درواقع یک اپلیکیشن مدیریت ثروت است که به مشتریان این بانک اجازه می‌دهد که تنها با کلیک ساده، به تمام حساب‌های بانکی، سهام و صندوق‌های بازنشستگی که در بانک دارند دسترسی پیدا کنند.

باتوجه به اضافه شدن این قابلیت بیومتریک، مشتریان می‌توانند انتقال پول بالای هزار دلار و همچنین پرداخت قبوض بالای 10 هزار دلار از طریق سرویس BPAY را دیگر بدون نیاز به هیچ‌گونه پین و یا رمز عبوری انجام دهند.

علاوه بر این، بانک اعلام کرد که قصد دارد این تکنولوژی را به سایر کانال‌های دیجیتال موجود نیز رونق بدهد. ماه می امسال بود که مددیرعامل بانک ANZ اعلام کرده بود که قصد اجرای برنامه Scaled Agile را در سراسر سازمان خود دار تا بتواند علاوه بر بهبود بهره‌وری، عملکرد بانک را نسبت به تغییر تقاضا و انتظارات مشتریان سرعت بخشد.

ANZ یک بانک استرالیایی-نیوزیلندی است که در حوزه بانکداری خرد و بانکداری تجاری فعالیت می‌کند و از نظر بازار سرمایه، چهارمین بانک بزرگ استرالیا محسوب می‌شود.

Nuance هم یک شرکت نرم‌افزاری آمریکایی است که تکنولوژی تشخیص صدا را برای اداره مالیات کشور استرالیا نیز راه‌اندازی کرده است.

منبع: The Payper

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.