راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سپ دومین PSP برتر ایران بر اساس گزارش نیلسون ریپورت

بر اساس گزارش نیلسون ریپورت شرکت پرداخت الکترونیک سامان در آخرین رده‌بندی برترین شرکت‌های پرداخت در منطقه خاورمیانه و آفریقا، توانست جایگاه دومین PSP برتر ایران را کسب کند.

به گزارش روابط عمومی بانک سامان، نشریه نیلسون ریپورت در آخرین شماره خود (شماره 1115- آگوست 2017)، فهرست شرکت‌های پرداخت برتر منطقه خاورمیانه و آفریقا در سال 2016 میلادی را منتشر کرده است که در این میان، شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش (سپ) به‌عنوان دومین شرکت ایرانی در جمع 40 شرکت برتر قرار گرفته است.

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در سال 2016 میلادی، با دراختیار داشتن حدود 600 هزار پایانه فروشگاهی، یک میلیارد و 900 میلیون تراکنش موفق داشته است.

بنا به گزارش نشریه نیلسون ریپورت، در این رتبه‌بندی شرکت به‌پرداخت ملت در رده 32، آسان پرداخت در رتبه 34، تجارت الکترونیک پارسیان رده 35 و پرداخت الکترونیک پاسارگاد در رتبه 36 قرار گرفته‌اند. این 5 شرکت در سال 2016 میلادی، در مجموع 8 میلیارد و 500 تراکنش موفق به ثبت رسانده‌اند.

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش از شرکت‌های گروه مالی سامان است که با هدف ارائه راهکارهای نوین پرداخت الکترونیک و با تمرکز بر دو حوزه خدمات کارت و ایجاد شبکه فراگیر پذیرندگان فروشگاهی و اینترنتی، فعالیت خود را از سال 1382 آغاز کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.