راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

استارت‌آپ فین‌تکی نیوُ جزو 10 استارت‌آپ برتر الکام استارز معرفی شد

10 استارت‌آپ برگزیده بخش رقابتی الکام استارز در بیست‌وسومین نمایشگاه الکامپ امسال معرفی شدند که در بین این اسامی، نام استارت‌آپ فین‌تکی کیف پول شخصی نیوُ هم به چشم می‌خورد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، در این دوره از برگزاری الکام استارز سه مدل ارائه ایده برای استارت‌آپ‌ها در نظر گرفته شد که در بخش مسابقه‌ای استارت‌آپ‌ها با ارائه‌های خود برای متقاعد کردن داوران و منتورها با یکدیگر به رقابت پرداختند.

20 استارت‌آپ برتر نواک، بازار آنلاین خدمات استادکار، موزرا، فروشگاه خیریه برکت، لوکز، لینکپ، خانه‌داران و نولا، ویزلاک، چوبید، ردکالا، تحلیل ارتباط برنا، کامنت ماینر، پیاده، کیف پول شخصی نیوُ، ابر آروان، اسمارت وای فای، دیاگ، می‌بریم، کتابخوان الکترونیک خوانا و شباویز در بخش رقابتی ارائه‌های الکام استارز این دوره از سوی داوران انتخاب شدند که از این میان 10 استارت‌آپ برگزیده به شرح زیر است:

عنوان استارت‌آپ
1 تحلیل ارتباط برنا
2 موزرا
3 کامنت ماینر
4 بازار آنلاین خدمات استادکار
5 پیاده
6 نواک
7 برکت
8 کیف پول شخصی نیوُ
9 لوکز
10 ابر آروان

به سه استارت‌آپ نخست این رقابت تنگاتنگ که موفق به کسب بالاترین امتیاز از سوی داوران شدند، جوایز ویژه‌ای اهدا خواهد شد و همین‌طور جوایزی برای هفت استارت‌آپ بعدی در نظر گرفته شده است.

امسال سالن الکام استارز دو فرصت دیگر ارائه نیز برای استارت‌آپ‌ها در نظر گرفته شده بود که در مدل نخست استارت‌آپ‌ها فرصت ارائه طرح کسب‌وکار خود را برای داوران و منتورها داشتند و بیشتر بر آموزش و افزایش مهارت‌های تیمی استارت‌آپ‌ها تأکید داشت و برای ایجاد آمادگی آن‌ها پیش‌بینی شده بود.

فرصت دیگری که طبق استانداردهای حرفه‌ای و بین‌المللی برای ارائه ایده‌های استارت‌آپ‌ها در نظر گرفته شد، حضور سرمایه‌گذاران بود. در این مدل استارت‌آپ‌ها به‌جای منتورهای الکام استارز برای سرمایه‌گذاران ایده‌های استارت‌آپی خود را ارائه کردند و برای کسب حمایت آن‌ها با یکدیگر به رقابت پرداختند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.