راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فاز جدید توسعه کارت شهروندی فراکارت در اراک

مدیرعامل شرکت سیمرغ تجارت در جهت توسعه کارت شهروندی اراک (فراکارت) از روند اجرای این پروژه بازدید کرد. به گزارش روابط‌عمومی شرکت سیمرغ تجارت، علیرضا کریمی از روند اجرای پروژه کارت شهروندی اراک (فراکارت) بازدید کرد و در جلسه‌ای با میرمحمدی، سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافربری اراک موقعیت و روند پیشبرد پروژه فراکارت را بررسی و جهت گسترش بیشتر این خدمت برنامه‌هایی تدوین شد.

در راستای توسعه این پروژه و جهت رفاه حال شهروندان اراکی و دسترسی آسان آن‌ها به مراکز خرید و شارژ تعداد این مراکز افزایش خواهد یافت.

در ادامه این بازدید، مدیرعامل شرکت سیمرغ تجارت با صادقی، معاونت آموزشی دانشگاه اراک در خصوص ارائه هرچه بهتر خدمات کارت چندمنظوره دانشجویی به دانشجویان، دیدار کردند. کارت چندمنظوره بانک تجارت به‌عنوان کارت هوشمند دانشجویی در دانشگاه اراک و دانشگاه فنی امیرکبیر به‌عنوان کارت دانشجویی استفاده می‌شوند.

دارندگان این کارت می‌توانند علاوه بر دریافت خدمات معمول بانکی، از تمام امکانات سامانه فراکارت نیز بهره‌مند گردند.

همچنین مدیرعامل شرکت سیمرغ تجارت در این بازدید با مدیریت منطقه استان مرکزی بانک تجارت آقای بچاری نیز جلسه‌ای در خصوص همکاری‌های متقابل در راستای توسعه نقاط پذیرندگی کیف پول تجارت و فراکارت داشتند.

پروژه کارت شهروندی اراک از سال ۱۳۹۴ توسط شرکت سیمرغ تجارت در کلان‌شهر اراک راه‌اندازی شد و این سامانه، پرداخت‌های خرد را در بخش اتوبوس‌رانی، مراکز تفریحی و تجاری، پارکینگ و نانوایی‌های سطح شهر تسهیل کرده است و در حال حاضر حدود ۹۰ هزار نفر از شهروندان از این کارت استفاده می‌کنند.

شهروندان می‌توانند برای شارژ کردن فراکارت یا کیف پول بانک تجارت خود به شعب بانک تجارت، باجه‌های خدمات فراکارت و سوپرمارکت‌ها مراجعه کنند و یا از کیوسک‌های غیر نقدی تعبیه‌شده در باجه‌های خدمات فراکارت استفاده کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.