راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

گواهینامه‌های ISO/IEC20000-1 و ISO/IEC27001 ایران کیش تمدید شد

به گزارش روابط‌عمومی شرکت کارت اعتباری ایران کیش، گواهینامه ISO/IEC20000-1 و ISO/IEC27001 شرکت کارت اعتباری ایران کیش برای سومین سال پیاپی تمدید شد.

شرکت کارت اعتباری ایران کیش که در سال ۱۳۹۳ به‌عنوان اولین شرکت فعال در حوزه بانک و پرداخت در کشور موفق به پیاده‌سازی یکپارچه و اخذ هم‌زمان گواهینامه‌های سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات مبتنی بر استاندارد ISO/IEC20000-1 و سیستم مدیریت امنیت اطلاعات مبتنی بر استاندارد ISO/IEC27001 شده بود، توانست برای یک سال دیگر اعتبار گواهینامه‌های خود را تمدید کند.

این دومین ممیزی مراقبتی درزمینه اطمینان از نگهداری و بهبود مستمر این سیستم‌ها در شرکت کارت اعتباری ایران کیش است و با تائید ممیزی شرکت NISCert با نمایندگی مرجع صدور گواهینامه TCert، یک سال دیگر این گواهینامه تمدید شد. به‌این‌ترتیب شرکت کارت اعتباری ایران کیش وارد سومین سال از پیاده‌سازی استانداردهای ISO/IEC20000-1 و ISO/IEC27001 شده است.

در دومین سال تمدید این گواهینامه، زیرساخت‌های مناسب مرکز داده به‌عنوان یکی از نقاط قوت و بهبود این شرکت ارزیابی شده است.

مدت اعتبار استانداردهای ISO/IEC20000-1 و ISO/IEC27001 سه‌ساله است و با پایان این دوره، شرکت کارت اعتباری ایران کیش بار دیگر برای دریافت این گواهینامه‌ها مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

از سه سال پیش کار پیاده‌سازی فرایندها و مباحث فنی اخذ هم‌زمان این دو استاندارد در شرکت ایران کیش کلید خورد.

تلاش برای اخذ گواهینامه‌های این دو استاندارد ایزو یک سال و نیم به طول انجامید و شرکت کارت اعتباری ایران کیش به‌عنوان اولین شرکت PSP موفق به اخذ هم‌زمان هردوگواهینامه مذکور شد. هم‌اکنون این گواهینامه 3 ساله برای یک سال دیگر در این شرکت تمدید شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.