راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ورود سرویس Paysafecard به امارات متحده عربی

شرکت Paysafecard که از شرکت‌های پیشرو در حوزه روش‌های پرداخت از پیش پرداخت‌شده آنلاین و همین‌طور بخشی از گروه Paysafe است، امارات متحده عربی را هدف قرار گرفته و با ارائه راهکارهای پرداخت امن و سریع که هیچ‌گونه نیازی به اطلاعات بانکی و کارت اعتباری افراد ندارد، به این بخش از آسیا ورود کرده است.

امارت که به دنبال اهداف دولت در راستای تبدیل کردن دبی به شهری هوشمندتر است، روزبه‌روز تمایل و علاقه بیشتری به انواع تکنولوژی‌های نوآور نشان می‌دهد.

ورود سامسونگ، اپل و خیلی دیگر از شرکت‌های تکنولوژی بین‌المللی به این منطقه و استفاده و بهره‌گیری از مزایای دولت امارات، این کشور را به یک هدف حساب‌شده برای Pays afecard تبدیل کرد.

درواقع میزان ببالای استفاده از اینترنت در امارات (بیش از 39 درصد)   و همین‌طور نفوذ ضعیف کارت‌های اعتباری این کشور را به بازار جذابی برای شرکت Paysafecard تبدیل کرده است.

اودو مولر (Udo Muller) مدیرعامل Paysafecard در این‌باره می‌گوید:

«با ارائه یک روش پرداختی از پیش پرداخت‌شده ثابت به این کشور، مانند سرویس Paysafecard، می‌توان پل ارتباطی خوبی میان بخش تجارت الکترونیکی و فروشگاه‌های امارات برقرار کرد.»

به گفته مدیرعامل این شرکت، این سرویس می‌تواند مشتریان زیادی را به خود جلب کند، چراکه به کاربران امکان استفاده از پول نقد برای پرداخت‌های آنلاینشان را می‌دهد و همچنین قابل استفاده در فروشگاه‌های فیزیکی در سطح شهر نیز است.

سرویس Paysafecard که پیش از این در عربستان سعودی و کویت نیز وجود دارد و در دسترس افراد است، با همکاری با uPay توانسته سرویس پرداختی 300 دستگاه فروش خودکار (Vending Machine) را به دست بگیرد.

سرویس پرداخت آنلاین Paysafecard در حال حاضر در 44 کشور و بیش از 500 هزار مغازه و فروشگاه درحال ارائه خدمت است و حجم تراکنش‌های از پیش پرداخت‌شده این سرویس در سال 2016، به میزان 2.8 میلیارد تراکنش رسید.

منبع: Finextra و Banking technology

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.