راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

خیلی تند، خیلی قرمز

جیرینگ هر یک سال در میان در نمایشگاه الکامپ شرکت می‌کند و در هرسال حضورش هم رونمایی و غافلگیری جالبی برای مخاطبانش دارد. «خیلی تنده» عبارتی بود که حدوداً یک‌هفته‌ای در سطح شهر دیده می‌شد و همین دو کلمه شاید کنجکاوی خیلی‌ها را برانگیخته بود؛ اما بالاخره در نمایشگاه الکامپ به این کنجکاوی‌ها پاسخ داده شد.

البته این تبلیغات با حواشی هم همراه بود و به دلیل اینکه طرح اولیه آن از نظر برخی مقامات رعب‌آور بود، طراحی جدیدی برای آن در نظر گرفته شد که البته شاید طرح جدید، فرقی هم با طرح قبلی نمی‌کرد و چندان از میزان رعب‌آوری آن کاسته نشده بود؛ غرفه جیرینگ با رنگ قرمزش، هم به فضا و هوای تابستانی می‌خورد و هم به تند و داغ و آتشین بودن تبلیغات جیرینگ و همین رنگ آمیزی خاص غرفه جیرینگ باعث شده بود که نظر بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب کند. جاسازی اتوبوس و پیکان واقعی در غرفه به علاوه بازی‌هایی که برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته‌شده بود، به خاص بودن بیشتر غرفه جیرینگ کمک کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.