راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ماهیندرا کامویوا به‌عنوان یکی از برندگان مراسم RemTech Award اعلام شد

شرکت هندی ماهیندرا کامویوا (Mahindra Comviva) و شرکت آفریقایی اکونت وایرلس (Econet Wireless) که بزرگ‌ترین اپراتور موبایلی زیمبایوه است، مشترکا جایزه RemTech Award را در حوزه «تغییردهنده چشم‌انداز بازی» دریافت کردند.

شرکت ماهیندرا کامویوا، این جایزه را به خاطر سرویس EcoCash Diaspora دریافت کرد. این سرویس در کشوره زیمبابوه و توسط پلتفرم Mobiquity Money شرکت ماهیندرا کامویوا راه‌اندازی شده است.

ماهیندرا کامویوا

مردم کشور زیمبابوه به وسیله سرویس Diaspora، روزانه میلیاردها دلار پول ارسال می‌کنند. قبل از راه‌اندازی این سرویس، فرستادن پول برای این کشور آفریقایی کار سخت و پرهزینه‌ای بود؛ چراکه تنها راه در دسترس، این بود که افراد توسط فامیل و آشنایان و از طریق اتوبوس‌های مسافربری، پول را به دست شخص مورد نظر برسانند که این کار هم زمان بر بود و هم خطرناک.

برای مقابله با این مشکلات، سرویس پول همراه زیمبابوه به نام EcoCash با 6.7 میلیون کاربر، سرویس EcoCash Diaspora را راه‌اندازی کرد تا راهکار امن، سریع و مؤثرتری را در اختیار کاربرانش قرار دهد.

EchoCash با اپراتورهای انتقال پول و ارائه‌دهندگان سرویس پول موبایلی بسیاری مشارکت و همکاری دارند تا درنهایت این امکان را برای مشتریان EcoCash فراهم کنند تا در بیش از 200 کشور ارسال و دریافت پول داشته باشند.

سریویناس نیدوگوندی (Srinivas Nidugondi) معاون ارشد و مدیر بخش راهکارهای مالی موبایلی شرکت ماهیندرا کامویوا درباره دریافت این جایزه می‌گوید:

«دریافت این جایزه برای ما باعث افتخار است. این جایزه درواقع نشان‌دهنده پیشرو بودن فناوری ما در حوزه پرداخت‌های دیجیتال و همچنین تلاش بی‌وقفه ما در ایجاد نوآوری و تأثیرگذاری بهتر در جامعه است.»

در مراسم جایزه نوآوری در انتقال پول سال 2017 (RemTech Awards)، ایده‌های برتر، خلاقانه و برجسته، مدل‌ها و پروژه‌هایی که برای بهبود بیشتر سرویس انتقال پول در سراسر دنیا طراحی شده‌اند، معرفی می‌شوند به منتخبین این مراسم جوایزی اهدا می‌شود.

Mahindra Comviva، به تازگی با محصول کیف پول موبایلی خود و به نمایندگی شرکت رمیس وارد بازار ایران شده است.

منبع: Vanillaplus

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.