راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بهره‌برداری بیش از 81 هزار دستگاه کارت‌خوان پست‌بانک در سطح کشور

در راستای ترویج فرهنگ بانکداری الکترونیک و تسهیل امور پرداخت‌های هم‌وطنان در سطح کشور به‌ویژه در مناطق روستایی و کم برخوردار، 81 هزار و 500 دستگاه کارت‌خوان (POS) پست‌بانک ایران در سطح کشور مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی پست‌بانک ایران، بنا بر اعلام اداره کل بازاریابی و تجارت الکترونیک؛ با همکاری شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، تعداد 50 هزار دستگاه کارت‌خوان متصل به حساب‌های این بانک در فروشگاه‌ها، مراکز خرید و مغازه‌ها در سطح کشور نصب و راه‌اندازی شده است.

طی توافق به‌عمل‌آمده با شرکت مبنا کارت مبنی بر نصب 5 هزار دستگاه کارت‌خوان در سطح کشور تاکنون از مجموع آن، تعداد یک هزار و 500 دستگاه کارت‌خوان مورداستفاده قرار گرفته و بقیه نیز در حال راه‌اندازی است. همچنین با شرکت فناواکارت نیز توافقات لازم برای نصب تعداد 30 هزار دستگاه انجام شده که 3 هزار دستگاه آن سیار بوده و در حال عملیاتی شدن است.

با عنایت به استقبال مشتریان و صاحبان مراکز خرید از قابلیت‌های دستگاه‌های کارت‌خوان متصل به حساب‌های این بانک، پست‌بانک ایران همواره نسبت به ارتقاء ظرفیت‌های خود در این راستا اقدام می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.