راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سیداستارز برای چهارمین بار در ایران برگزار می‌شود

رویداد کشوری «سیداستارز» که در سال‌های 93، 94 و 95 در تهران برگزار شده بود، امسال نیز برای چهارمین سال متوالی روز شنبه مورخ 24 تیر 1396 از ساعت 17 تا 21 در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.

سیداستارز رویدادی جهانی است که از پایگاهش در سوئیس مشغول به فعالیت است. این شرکت سوئیسی، فعالیتش در زمینهٔ راه‌اندازی ایده‌ها و کسب‌وکارهای نوپا است و رویدادهایی را در کشورهای مختلف جهان به‌منظور پیدا کردن برترین استارت‌آپ‌های جهان برگزار می‌کند و در نهایت نمایندگان استارت‌آپ‌های منتخب هر کشور هرساله به سوئیس روانه می‌شوند تا در آخرین مرحله این مسابقات جهانی که رقابت بر سر جایزه یک‌میلیون دلاری است، شرکت کنند.

در سال‌های گذشته استارت‌آپ‌های vDecoration، اسمارت‌بین و دونیت به‌عنوان نمایندگان ایران انتخاب شدند. در سال جاری نیز استارت‌آپی که موفق شود در این رویداد به پیروزی برسد، علاوه بر جوایزی که از سمت حامیان مسابقه دریافت خواهد کرد، با هزینه سیداستارز، به دو سفر اعزام خواهد شد:

سفر به یک کشور در منطقه (سال گذشته قزاقستان) با هدف شرکت در کارگاه‌های آموزشی و منتورشیپ با حضور بهترین مربیان و کارآفرینان منطقه و دیگری سفر به سوئیس با هدف شرکت در کارگاه‌های آموزشی و منتورشیپ با حضور بهترین مربیان و کارآفرینان دنیا، جلسات سرمایه‌گذاری و همچنین مسابقه نهایی برای دریافت جایزه ویژه پانصد هزار دلاری.

شرایط اولیه برای شرکت در این رویداد این است که استارت‌آپ موردنظر کم‌تر از ۵۰۰ هزار دلار سرمایه جذب کرده باشد، عمر استارت‌آپ کم‌تر از دو سال و حداقل دارای MVP باشد.

ببینید: دونیت و دراپز تیم‌های برگزیده سیداستارز تهران

برای ثبت‌نام و شرکت در این رویداد می‌توانید به وب‌سایت www.evand.com مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.