راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پرداخت سود سهامداران شرکت خدمات انفورماتیک در شعب بانک صادرات ایران

سود سهامداران شرکت خدمات انفورماتیک مربوط به سال مالی منتهی به پایان اسفندماه ۹۵ از سوی شعب بانک صادرات ایران پرداخت می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران،‌ بر اساس قرارداد منعقده بین این بانک و شرکت خدمات انفورماتیک سود سهام سال مالی منتهی به پایان اسفندماه ۹۵ از طریق کلیه شعب بانک صادرات ایران از روز چهارشنبه، 31 خردادماه سال ۹۶ آغاز شده است.

در این رابطه سهامداران حقیقی شرکت یادشده می‌توانند با ارائه مدارک هویتی نظیر کارت ملی، شناسنامه، برگه سهام مربوط به شعب این بانک مراجعه و سود سهام خود را دریافت کنند و یا به سایر حساب‌های خود انتقال دهند.

بر اساس این گزارش، پرداخت سود سهامداران شرکت خدمات انفورماتیک، تنها توسط بانک صادرات ایران انجام می‌شود.

بخش عظیمی از شرکت‌های فعال در بورس سود سهام قابل پرداخت به سهامداران خود را به دلیل قابلیت و ظرفیت‌های الکترونیکی مطلوب و متنوع بانک صادرات ایران از طریق این بانک پرداخت می-کنند.

بانک صادرات ایران با ۲۴۷۲ شعبه در سراسر کشور، ۴۲۵ هزار دستگاه پایانه فروش متصل به حساب‌های این بانک، صدور حدود ۶۷ میلیون کارت الکترونیکی و ارائه خدمات متنوع و به‌روز بانکی، به‌عنوان بزرگ‌ترین بانک بورسی کشور نقش بسزایی در ارتقاء خدمات بانکداری الکترونیکی و نهادینه شدن فرهنگ بانکداری نوین دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.