راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

افتتاح اولین دفتر مسترکارت در عمان

الهام غایب؛ Payment24 / شرکت مستر کارت حدود یک ماه پیش دفتر عملیاتی خود را در عمان، پایتخت کشور اردن، بازگشایی کرد تا کسب‌وکار کمپانی را در اردن، عراق و فلسطین گسترش دهد و حضور خود در منطقه را در بازار کلیدی خاورمیانه و آفریقا قدرت بخشد.

بازگشایی دفتر مستر کارت در عمان را می‌توان یکی از تصمیمات استراتژیک کمپانی مستر کارت در خاورمیانه دانست. دکتر زیاد فاریض (Ziad Fariz)، ریاست بانک مرکزی اردن گفت که این اقدام، حضور شرکت مستر کارت را در بازار منطقه تثبیت می‌کند و ارتباط نزدیک‌تر و عمیق‌تری را با شرکای این شرکت در تمام کشورهای شرق ایجاد خواهد کرد.

زیاد فاریض، ریاست بانک مرکزی اردن

به گفته فاریض کمپانی مستر کارت، در حال تحول چشم‌انداز بخش پرداخت‌های منطقه از طریق نوآوری‌های خود بوده است و اقدام این کمپانی برای بازگشایی دفتر منطقه‌ای خود در عمان، گامی مثبت و مهم به‌سوی رشد درازمدت این موسسه مالی در منطقه است.

خالد الجبالی، ریاست واحد خاورمیانه و آفریقای شمالی مستر کارت

خالد الجبالی (Khalid Elgibali)، ریاست واحد خاورمیانه و آفریقای شمالی کمپانی مستر کارت، گفت که این منطقه و کشور اردن به بازاری بزرگ تبدیل شده است که در آن، تقاضا برای روش‌های پرداخت الکترونیک رو به رشد بوده و نشان می‌دهد که عمان یکی از مراکز تجاری و مالی مهم در منطقه است.

باسل التل، نایب‌رئیس واحد شرق مستر کارت

باسل التل (Basel Eltell)، نایب‌رئیس واحد شرق کمپانی مستر کارت هم اظهار داشت که بازگشایی دفتر مستر کارت در عمان، بیش‌ازپیش به تحکیم روابط کمپانی مستر کارت با شرکای بانکی، تاجران و مشتریان خود در اردن انجامیده و جایگاه خود را به‌عنوان کمپانی که مشتری را در اولویت تصمیم‌گیری‌های خود قرار می‌دهد، تقویت می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.