راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کارت اعتباری مجازی چیست / معرفی شرکت‌های ارائه‌دهنده کارت اعتباری مجازی

آتوسا خانزاده؛ Payment24 / در مورد کارت اعتباری مجازی شنیده‌اید؟ این کارت‌ها دارای شماره کارت، تاریخ انقضا و عدد CVV بوده و ۲۴ تا ۴۸ ساعت فعال هستند. در این گزارش می‌خواهیم درباره این کارت‌های اعتباری و نحوه خرید آنلاین و استفاده ایمن از آن‌ها بگوییم.

وقتی محصولی به‌صورت آنلاین خریداری شود، باید مطمئن بود که فروشنده نمی‌تواند از شماره کارت اعتباری سوءاستفاده کند. خرید از سایت‌های فروش جدید و شناخته نشده درست نیست، زیرا بعد از خرید سایت فروشنده تمام اطلاعات کارت خریدار را دارد.

زمانی استفاده از کارت‌های اعتباری مجازی حیاتی می‌شود که شخص مجبور است از سایتی خرید کند اما از امنیت آن مطمئن نیست. بیشتر سایت‌های تجاری دو انتخاب برای خرید ارائه می‌دهند: پی‌پل یا کارت اعتباری.

برای تبلیغ یک محصول در فیس‌بوک، کارت اعتباری لازم است و اگر فرد کارت اعتباری نداشته باشد باید کارت اعتباری مجازی تهیه کند. در ادامه این مقاله بزرگ‌ترین و بهترین ارائه‌دهندگان کارت اعتباری مجازی معرفی شده‌اند.

 

کارت اعتباری مجازی چیست؟

کارت اعتباری مجازی، فراتر از کارت‌های اعتباری آنلاین اولیه‌ای است که وارد بازار شده‌اند. در ساخت این کارت‌ها از پلاستیک استفاده نشده و این کارت‌ها، شماره کارت اعتباری، تاریخ انقضا و عدد CVV دارند و استفاده از آن‌ها به راحت شدن خریدهای اینترنتی کمک می‌کند.

 

چند ارائه‌دهنده کارت اعتباری مجازی در هند و آمریکا

این کارت‌های اعتباری مجازی، ارائه‌دهندگان بسیاری دارد اما همه آن‌ها شهرت ندارند. در ادامه شما را با تعدادی از بهترین و مطمئن‌ترین مراکز ارائه‌دهنده این کارت‌ها آشنا می‌کنیم.

Entropay

Entropay یکی از مشهورترین ارائه‌دهندگان کارت اعتباری مجازی است که به‌صورت مجانی می‌توان از آن کارت، خرید انجام داد.

Entropay به شما این امکان را می‌دهد تا یک حساب مجانی باز کنید و آدرس خود را وارد کنید؛ این حساب طی ۲۴ ساعت فعال می‌شود. برای هر خرید هزینه اندکی از حساب شما به شرکت پرداخت می‌شود. می‌توانید از حساب بانکی خود به کارت اعتباری مجازی پول واریز کنید. این کارت امنیت بسیار بالایی دارد و پرداخت‌ها توسط آن بسیار سریع و راحت انجام می‌شود.

Payoneer

شرکت Payoneer یکی از محبوب‌ترین درگاه‌های پرداخت در جهان است. این شرکت، مستر کارت ارائه می‌دهد که می‌توان از آن‌ها در برخی از سایت‌ها به‌عنوان کارت اعتباری مجازی استفاده کرد.

این شرکت پشتوانه مناسبی داشته و امنیت کارت‌های آن بالا است. می‌توانید از مستر کارت خود به‌عنوان کارت اعتباری مجازی استفاده کنید. سالانه هزینه اندکی بابت داشتن این کارت باید پرداخت شود. در مسافرت، داشتن مستر کارت بسیار به شما کمک می‌کند و می‌توانید از هر خودپردازی، پول دریافت کنید و به کارت‌های دیگر خود به‌راحتی پول واریز کنید.

American Express

خدمات اینترنت بانک شرکت American Express بسیار محبوبیت دارد و به‌راحتی می‌توان از این شرکت، کارت اعتباری مجازی دریافت کرد. از این کارت برای پرداخت در وب‌سایت‌های خرید آنلاین و سایت‌های بین‌المللی می‌توان استفاده کرد.

Freedom

بااینکه بانک Freedom شهرت چندانی ندارد، در جابه‌جایی‌های آنلاین بسیار موفق عمل می‌کند. تعرفه‌های بسیار خوبی در این بانک ارائه می‌شود و برای صاحبان تجارت‌های کوچک و کارآفرینان بسیار مناسب است.

Kotak

برای کسانی که در هند زندگی می‌کنند، بهترین گزینه استفاده از کارت‌های Kotak است که خدمات پرداخت برای خریدهای اینترنتی ارائه می‌دهد. قبل از استفاده از کارت اینترنتی، باید در بانک Mahindra حساب باز کنید.

InterBank

InterBank بهترین گزینه برای ساکنین پرو است و سکویی برای ساخت ویزا کارت مجازی است. ابتدا باید در این بانک حساب باز کرده و سپس می‌توانید کارت مجازی دریافت کنید.

HDFC

بانک HDFC به مشتری‌ها و کاربران خود کارت اعتباری مجازی، مستر کارت، ویزا کارت و کارت اعتباری بدون بهره ارائه می‌دهد. کارت اعتباری مجازی این بانک از هر لحاظ بسیار مناسب است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.