راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ورود اپلیکیشن پیک موتوری آنلاین حملو به بازار رقابت

یک شرکت داخلی با ارائه اپلیکیشن «حملو» به‌ دنبال افزایش رقابت در بازار پیک موتوری آنلاین است. به گزارش دنیای اقتصاد، حملو برنامه‌ای ارائه‌شده از سوی شرکت ایده ویژن ارتباطات است که با چند کلیک ساده نزدیک‌ترین پیک موتوری را به محل موردنیاز متقاضی می‌فرستد تا پس از تحویل کالا، به سریع‌ترین شکل ممکن آن را به مقصد تحویل دهد.

این برنامه توان آن را دارد که اگر چند کالا به چند مقصد باید ارسال شود به‌صورت هم‌زمان ارسال شوند. حملو با قیمت‌هایی کاملاً منطقی چه نسبت به دیگر پیک موتوری‌های آنلاین و چه نسبت به پیک موتوری‌های سنتی ارسال کالا به هر نقطه از شهر را برای متقاضی به‌صرفه می‌کند و همچنین با نیروهای قابل و حرفه‌ای که دارد، کالا را بدون هیچ آسیبی تحویل خواهد داد.

در حال حاضر استفاده از پیک‌های موتوری در شهرهای بزرگ بسیار گسترش یافته اما در بسیاری از مواقع این امر مهم و ضروری دچار مشکلات فراوانی می‌شود.

به‌عنوان‌مثال کالا خیلی دیر به مقصد موردنظر می‌رسد یا قیمت‌ها بسیار گران است و اصلاً به‌صرفه نیست یا به برخی از پیک‌های موتوری سنتی یا حتی مدرن نمی‌توان اعتماد لازم را داشت. در این برنامه امنیت کالای تحویل داده‌شده نیز کاملاً تضمین شده است.

چراکه معدود سرویس‌های فعال در این حوزه است که تمامی مجوزهای لازم را اخذ کرده و مشغول به کار است. همچنین برای آسایش خاطر مشتری، این اپلیکیشن اجازه می‌دهد که کالا بیمه‌شده و مسیر کالا توسط مشتری از مبدأ تا مقصد دنبال شود.

این برنامه از کافه بازار، گوگل پلی یا اپ استور اپلیکیشن حملو قابلیت دانلود دارد. در دنیای امروز ارسال کالا از نقطه‌ای به نقطه‌ای در شهر به‌وسیله پیک موتوری جزء لاینفک بسیاری از شرکت‌ها، اصناف و به‌طورکلی مردم است که برای خیلی از مردم امری اساسی و ضروری است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.