محمدعلی محمودزاده که در تیرماه سال گذشته بهطور رسمی بهعنوان مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد معرفی شده بود، حالا باگذشت بیش از یک سال، جای خود را به محسن علیپور داد.
روز گذشته مسعود خاتونی، عضو هیئتمدیره بانک ملی ایران با حضور در شرکت پرداخت الکترونیک سداد، محسن علیپور را بهعنوان عضو جدید هیئتمدیره این شرکت معرفی کرد.
علیپور جوان جانشین محمودزادهای شده است که نزدیک به 30 سال در حوزه پرداخت سابقه و فعالیت داشته است. پس از جلسه معارفه اولیه، اعضای هیئتمدیره تشکیل جلسه میدهند و علیپور بهعنوان مدیرعامل شرکت معرفی میشود.
علیپور متولد شهریور 1369 است و فوقلیسانس مدیریت بازرگانی دارد. او سابقه فعالیت در حوزه پرداخت را در کارنامه خود ندارد ولی با وجود جوانبودن سوابق مدیریتی متعددی را پشت سر گذاشته است.
او قائممقامی هلدینگ پیام و قائممقامی مدیرعامل شرکت ایرانارقام را در کارنامه خود دارد. همچنین عضویت در هیئتمدیره شرکت مهر ماندگار از زیرمجموعههای بانک سرمایه در سوابق او به چشم میخورد.