راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

Payza، بیت‌کوین را به سرویس‌های پرداخت اینترنتی خود اضافه کرد

Payza (پی‌زا)، یکی از پلتفرم‌های جهانی در زمینه پرداخت‌های اینترنتی، بیت‌کوین را نیز به سرویس‌های پرداخت خود اضافه کرد. به گفته Payza، نحوه عملکرد آن مثل سایر ارزهای کلاسیک خواهد بود و کاربران این پلتفرم می‌توانند بیت‌کوین خود را مستقیماً در حساب E-Wallet خود نگهداری و برای پرداخت از آن استفاده کنند. همچنین کاربران پی زا قادرند با سرعت بالایی برای دریافت و پرداخت بیت‌کوین با سایر کاربران اقدام کنند.

Payza (برنده جایزه فناوری شرکتی پردازش پرداخت)، با ارائه راه کارهای عملی، روند مناسبی در پرداخت‌های آنلاین برای مشاغل و مصرف کنندگان فراهم آورده است. Payza با پوشش ۲۶ واحد ارزی و ارائه سرویس به بیش از ۱۳ میلیون کاربر از ۱۹۰ کشور، شرایط مناسبی را برای بازارهای سنتی و نوظهور فراهم کرده است. این شرکت همینطور امکان استفاده از طیف وسیعی از ابزار را در داخل سیستم فراهم کرده است که شامل موارد زیر است:

پردازش پرداخت آنلاین، انتقال آنلاین پول در سطح جهانی، بررسی تخلفات، حق اشتراک (آبونمان)، تفکیک تراکنش‌های بحث برانگیز، سرویس تبادلات ارزهای دیجیتالی و پرداخت‌های بین المللی.

Firoz Patel، نماینده مدیریت سرویس جهانی Payza اظهار کرد: «در بین سایرین، ما جزو اولین پلتفرم‌های پرداخت آنلاین بودیم که از سال ۲۰۱۴ بیت‌کوین را با آغوش باز پذیرفتیم و از آن زمان به نقش مهم بیت‌کوین در تجارت اینترنتی پی بردیم. هدف نهایی فراهم کردن شرایط امن برای نگهداری بیت‌کوین در حساب Payza برای کاربران بود.

امروز ما توانستیم به عهدی که با کاربرانمان بسته بودیم جامه عمل بپوشانیم و در حال حاضر قادریم با بیت‌کوین رویکردی مشابه سایر ارزها داشته باشیم. این بدان معناست که هر کاربری که حساب Payza دارد می‌تواند در کیف پول الکترونیکی خود بیت‌کوین نگهداری کند و آن را مانند سایر ارزها مثل USD و Euros و Sterling از طریق شبکه ما، مبادله کند.»

خرده فروشانی که از سیستم آنلاین Payza استفاده می‌کنند امکان پذیرش بیت‌کوین را نیز خواهند داشت. قبلاً تمام پرداخت‌های بیت‌کوین به صورت اتوماتیک به ارز کلاسیک تبدیل می‌شد. از تاریخ ۱۵ می، آن‌ها علاوه بر اینکه می‌توانند بیت‌کوین خود را به شکل اتوماتیک تبدیل به ارز رایج کنند می‌توانند بیت‌کوین را در کیف پول الکترونیکی خود نگهداری و یا به صورت منابع مالی (مجموع موجودی حساب) درآورند.

آن‌ها همینطور می‌توانند قیمت‌های خود را مستقیماً بر اساس قیمت بیت‌کوین تنظیم کنند بدون اینکه نیازی به تنظیم قیمت‌ها بر اساس پول‌های کلاسیک مثل دلار آمریکا باشد.Patel گفت: «احساس می‌کنیم سرویسی که امروز از طرف ما ارائه می‌شود برای علاقه مندان به بیت‌کوین عالی است. افرادی که نگران مسائل امنیتی بوده و استفاده از بیت‌کوین را ملزم به داشتن اطلاعات فنی می‌دانند.»

هزینه این سرویس‌های بیت‌کوینی چیزی در حدود ۱٫۲ درصد برای هر تراکنش خواهد بود که از هزینه استاندارد ۲٫۹ درصدی Payza، به علاوه مبلغ اضافه ۰٫۳۰ دلار کمتر است.

Payza برداشت پول از حساب از طریق بیت‌کوین را در سال ۲۰۱۴ ساماندهی کرد که یکی از راحت‌ترین راه‌های خرید آنلاین بیت‌کوین به شمار می‌رود. در طول سه ماه Payza واریز به حساب بیت‌کوین را هم اضافه کرد که باعث تسهیل فروش بیت‌کوین می‌شد. در می ۲۰۱۵، Payza انتخاب دیگری را به خدمات خود افزود که بر اساس آن امکان تبدیل اتوماتیک بیت‌کوین به دلار آمریکا، (برای جلوگیری از خسارات مرتبط با نوسانات قیمت بیت‌کوین) برای پذیرندگان ایجاد شد.

Patel توضیح داد: «ما از این ویژگی‌های جدید بسیار هیجان زده‌ایم زیرا این ویژگی‌ها Payza را برای کاربرانی که قصد دارند استفاده از بیت‌کوین را تجربه کنند، تبدیل به یکی از بهترین انتخاب‌ها کرده است. تصمیم داریم یک مسیر بی خطر برای کاربران جهت نگهداری و تبدیل بیت‌کوین ایجاد کنیم.»

او رویکرد خود را در پروژه‌های مرتبط با سایر دیجی ارزها اینگونه عنوان کرد: «در رأس تمام ویژگی‌هایی که تا به امروز ارائه شده، Payza در هفته‌ها و ماه‌های اخیر برای استفاده بیشتر از بیت‌کوین قصد افزودن ویژگی‌های جدیدی برای ارزهای دیجیتالی را دارد. ما در مسیر راه اندازی کامل صرافی ارزهای دیجیتالی برای علاقه مندان حال حاضر و آینده این ارزها در جهت تبادل تعداد زیادی دیجی ارز به یکدیگر (و نه فقط بیت‌کوین) از طریق حساب Payza برای ایشان هستیم. ما همینطور در حال ارتقاء کارایی سرویس کارت‌های Payza هستیم. کاربران Payza به زودی قادر خواهند بود که موجودی کیف پول الکترونیکی بیت‌کوین خود را فوراً در حساب کارت Payza خود در اختیار داشته باشند.»

با این تغییر، Payza به اولین سرویس پردازش پرداخت بین المللی تبدیل می‌شود که به کاربران سراسر دنیا اجازه می‌دهد که از بیت‌کوین مثل هر ارز رایج دیگری استفاده کنند. این حرکت شرکت ممکن است تحرکی را در سایر سرویس‌های پرداخت (مانند PayPal) برای پذیرش بیت‌کوین و ارائه خدمات به مشتریان از طریق آن، موجب شود.

منبع: کوین‌ایران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.