راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

عضو هیئت مدیره بانک ملی ایران: افزایش شعب فیزیکی برای نظام بانکی جوابگو نیست / درآمدهای کارمزدی را افزایش دهید

به گفته برات کریمی، عضو هیئت مدیره بانک ملی ایران افزایش درآمدهای کارمزدی، می‌تواند به جذب منابع ارزان‌قیمت و درنتیجه ارائه تسهیلات ترجیحی منتهی شود.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی با بیان این که نظام بانکداری دنیا از شعار حق با مشتری است عبور کرده است، گفت: «اکنون دوره جدیدتری در مشتری مداری آغاز شده و آن هم ارائه خدمات جدید و مورد انتظار مشتری است.»

کریمی در جمع روسای شعب مستقل و ممتاز بانک ملی ایران در تهران و دیگر استان‌ها ، با بیان این که این بانک به دنبال ارائه خدمات ویژه به مشتریان است، افزود: «الزامی است متصدیان شعب باانگیزه و توانمند در برقراری ارتباط با مشتری، فراتر از شغل و جایگاه سازمانی خود به این امر خطیر گمارده شده و توجه به ارزش‌های معنوی و تکریم مشتری را در دستور کار قرار دهند.»

هدفمندکردن پرداخت‌های کارکنان و منوط کردن آن به عملکرد و طراحی خدماتی ویژه در راستای بازاریابی و جذب و نگهداری مشتری، از اهداف طرح‌های در دست تدوین بانک است.

افزایش شعب فیزیکی برای نظام بانکی جوابگو نیست / درآمدهای کارمزدی را افزایش دهید

کریمی با اشاره به اینکه افزایش شعب فیزیکی برای نظام بانکی جوابگو نیست، گفت: «بانک باید بپذیرد که نیاز و نگاه نسل جدید تغییر کرده و بحث زمان به‌عنوان ارزشمندترین دارایی انسان‌ها باید به بهترین نحو توسط سازمان‌های خدمات دهنده، مدیریت شده و تکریم مناسب در مورد مشتریان صورت پذیرد.»

او با اشاره به شرایط مطلوب بانک ملی ایران ازنظر سرمایه، جذب منابع و نسبت مطالبات معوق به ‌کل تسهیلات پرداختی، افزود: «همه تلاش ما در سال جاری این است که درآمدهای بانک را افزایش دهیم و این هم از طریق ایجاد درآمدهای جدید و جذب منابع ارزان‌قیمت امکان‌پذیر است.»

به گفته کریمی، افزایش درآمدهای کارمزدی، می‌تواند به جذب منابع ارزان‌قیمت و درنتیجه ارائه تسهیلات ترجیحی منتهی شود که این اقدام هم خدمت به بانک، هم خدمت به مردم و خدمت به اقتصاد کشور است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.