پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
ایرانسل برای سازمانهای بزرگی مثل بانکها چه سرویسهایی دارد؟
یکی از دغدغههای بزرگ سازمانها، امنیت در تبادل اطلاعات داخلی و محرمانه است. گاهی دسترسی افراد خارج از سازمان به این اطلاعات خسارات جبرانناپذیری برای مجموعه ایجاد خواهد کرد؛ اما چگونه میتوان در برابر این تهدید از یک سازمان محافظت کرد؟
سرویس شبکه امن همراه
با استفاده از سرویس شبکه امن همراه یا گروهی از سیمکارتها، در قالب یک شبکه خصوصی مجازی روی شبکه تلفن همراه ایرانسل با هم تبادل اطلاعات خواهند داشت. مشترکان ایرانسل با استفاده از این سرویس میتوانند از طریق سیمکارتهای ایرانسل و در یک کانال ارتباطی امـن و اختصاصی، بدون وابستگی به اینترنت، بـه شبکه داخلی خود در نقـاط مختلف کشـور متصل شده و اطلاعات موردنیاز را بـه سرورهای داخلی خود منتقل کند. در حال حاضر، این سرویس علاوه بر شبکه نسل دوم تلفن همراه، بر بستر کلیه فناوریهای شبکه پهن باند ایرانسل نیز ارائه میشود.
این سرویس از طریق ایجاد درگاه امن، مستقل و مجزا بر بستر شبکه ایرانسل، تبادل اطلاعات را در هرلحظه و از هر مکان بهویژه برای سازمانهایی که امنیت اطلاعات برای آنها اهمیت زیادی دارد، مانند بانکها، سازمانهای عمومی و دولتی، شرکتهای بیمه و… تسهیل میکند.
این خدمت که مورد اقبال بسیاری از سازمانها و شرکتها قرار گرفته است بر بستر تمامی شبکههای پهن باند ایرانسل اعم از نسل 2، 3 و 4 قابلارائه است.
ازجمله کاربردهای این سرویس میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- دستگاههای خودپرداز و کارتخوان
- ایجاد دسترسی به سرورهای مرکزی سازمان برای دور کاری و یا کارکنان سازمانهای غیرمتمرکز مانند شرکتهای فروش و توزیع
- پایش هوشمند مصرف ماشینآلات و تجهیزات مدیریت منابع و انرژی مانند کنتورهای برق، آب، گاز
- پایش سامانههای بهداشت عمومی و سلامت از راه دور
- دوربینهای مداربسته، دستگاههای امنیتی و هشداردهی در زمان وقوع حوادث غیرمترقبه
تبلیغات و اطلاعرسانی هوشمند ایرانسل
مجموعه خدمات تبلیغات و اطلاعرسانی هوشمند ایرانسل با قابلیتهای جدید و پیشرفته میتوانند ابزار بسیار مناسبی برای انتقال پیام به مخاطب مربوطه، با هزینه کمتر و اثربخشی بیشتری باشند. مؤسسات بزرگ مانند بانکها و شرکتهای بیمه و یا حتی کسبوکارهای کوچک و متوسط نظیر فروشگاهها، خردهفروشیها، آژانسهای تبلیغاتی و… میتوانند بهصورت هدفمند و با در نظر گرفتن ویژگیهای مخاطب موردنظر مانند سن، جنسیت و… پیامهای خود را ارسال کنند.
در حال حاضر از میان سرویسهای این مجموعه، سرویس پیام پایان تماس (EoCN) با شرایط ویژه به متقاضیان عرضه خواهند شد؛ بر این اساس متقاضیان میتوانند با خرید هر تعداد پیام از حداقل «50 درصد تخفیف» و در صورت افزایش تعداد سفارش از «تخفیفات پلکانی» نیز بهرهمند شوند.
ویژگیها و مزایا محصولات تبلیغاتی ایرانسل:
- امکان تنظیم هدفمند پیامهای تبلیغاتی بر اساس موقعیت مکانی مشترکین و سایر ویژگیهای آنان
- پاسخ فوری و امکان مشاهده سریع توسط کاربر
- سهولت در استفاده
- بازاریابی مستقیم که برقراری ارتباط مستقیم سامانه تبلیغاتی تلفن همراه را با کاربران ایجاد میکند
- پیگیری پاسخ کاربر که شامل درک بهتر و تحلیل راحتتر رفتار کاربران میشود