پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
بانک رفاه بر مشتری محوری تمرکز میکند
مدیرعامل بانک رفاه گفت: «در سال گذشته ساختار بانک اصلاح شد که تمرکز اصلی آن مشتری محوری بود.»
به گزارش روابط عمومی بانک رفاه، دکتر سهمانی افزود: «در ساختار جدید، حوزههای بانکداری شرکتی و اختصاصی ایجادشده است و امیدواریم بیشازپیش به امور مشتریان و نیازها و خواستههای آنها رسیدگی شود. او طبقهبندی مشتریان را بسیار مهم و حیاتی دانست.»
سهمانی گفت: «مشتریان بزرگ و خوشنام جایگاه ویژهای نزد بانک دارند. باشگاه مشتریان بانک رفاه به همین دلیل تأسیس شده است و در آینده بیشازپیش تقویت خواهد شد.»
مدیرعامل بانک رفاه بر تحقق انتظارات مشتریان به نحو مطلوب تأکید کرد و گفت: «بانک رفاه در پایشهای افکار سنجی و بازار سنجی میزان رضایت مشتریان را بهصورت مستمر اندازهگیری میکند و نسبت به تقویت خدمات خود اقدام میکند. در تلاشیم با ارائه خدمات مطلوب در عمل، مشتری محور باشیم.»