خبر

بانک رفاه بر مشتری محوری تمرکز می‌کند

مدیرعامل بانک رفاه گفت: «در سال گذشته ساختار بانک اصلاح شد که تمرکز اصلی آن مشتری محوری بود.»

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه، دکتر سهمانی افزود: «در ساختار جدید، حوزه‌های بانکداری شرکتی و اختصاصی ایجادشده است و امیدواریم بیش‌ازپیش به امور مشتریان و نیازها و خواسته‌های آن‌ها رسیدگی شود. او طبقه‌بندی مشتریان را بسیار مهم و حیاتی دانست.»

سهمانی گفت: «مشتریان بزرگ و خوش‌نام جایگاه ویژه‌ای نزد بانک دارند. باشگاه مشتریان بانک رفاه به همین دلیل تأسیس ‌شده است و در آینده بیش‌ازپیش تقویت خواهد شد.»

مدیرعامل بانک رفاه بر تحقق انتظارات مشتریان به نحو مطلوب تأکید کرد و گفت: «بانک رفاه در پایش‌های افکار سنجی و بازار سنجی میزان رضایت مشتریان را به‌صورت مستمر اندازه‌گیری می‌کند و نسبت به تقویت خدمات خود اقدام می‌کند. در تلاشیم با ارائه خدمات مطلوب در عمل، مشتری محور باشیم.»

درباره نویسنده

اتاق خبر راه پرداخت

اتاق خبر راه پرداخت همه مطالب و خبر‌های مهم فین‌تک ایران را رصد و منتشر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید