راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چهار ماه تا پایان جشنواره طلایی ایران کیش باقی مانده است

دومین جشنواره طلایی ایران کیش و بانک تجارت ویژه مراکز تجاری خرید تهران، شیراز، اصفهان، مشهد مقدس، تبریز و قشم به‌صورت ماهانه در اردیبهشت‌ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ایران کیش، این جشنوارهٔ 6 ماهه تا شهریور 96 ادامه خواهد‌ داشت و هر ماه، در 8 مرکز خرید (تهران: میلاد نور، بازار قائم تجریش، بازار رضا و ستاره‌باران تبریز، آفتاب پارس شیراز، سیتی سنتر اصفهان و پروما مشهد و قشم) برگزار می‌شود. جوایز ویژه این جشنواره هفت خودروی هایما s7 است.

در هر دوره به‌صورت ماهانه برای خریدارانی که با کارت‌بانکی خود از پایانه‌های فروش ایران کیش متصل به حساب بانک تجارت (در این 8 مرکز خرید) خرید کنند، به‌ قید قرعه جایزه صدهزارتومانی و به پذیرندگان، جایزه 500 هزارتومانی تعلق می‌گیرد.

نحوه امتیازدهی به دارندگان کارت‌بانکی که از پایانه‌های فروش ایران کیش متصل به حساب بانک تجارت، خرید می‌کنند، به این شکل است که دارندگان کارت‌بانکی در مراکز خرید مشخص‌شده به‌وسیله پایانه‌های فروش ایران کیش متصل به حساب‌های بانک تجارت خرید بالای 50 هزار تومان انجام دهند.

به ازای هر 50 هزار تومان یک برگ کوپن قرعه‌کشی به خریدار اختصاص می‌یابد به‌طوری‌که اگر دارنده کارت از هر پایانه فروش در این مراکز 500 هزار تومان خرید انجام دهد، 10 برگ قرعه‌کشی به او تعلق می‌گیرد.

خریدار باید اطلاعات خود را در برگه قرعه‌کشی درج و داخل صندوق‌های ویژه قرعه‌کشی مستقر در طبقات این مراکز قرار دهند. بعد از انجام قرعه‌کشی ماهانه با حضور نمایندگانی از بانک، پاساژ و شرکت کارت اعتباری ایران کیش، اطلاع‌رسانی به برندگان از طریق پیامک و تماس تلفنی انجام می‌شود.

جشنواره طلایی ایران کیش و بانک تجارت

همچنین امتیازات پذیرندگان جهت قرعه‌کشی جوایز پنج میلیون ریالی و خودرو ایما به این طریق محاسبه می‌شود:

  •  هر خرید بالای 300 هزار ریال یک امتیاز خواهد داشت
  •  عدد حاصل از مجموع مبالغ خرید روزانه تقسیم‌بر 300 هزار ریال جزو امتیازات روزانه پذیرنده خواهد بود
  • ثبت‌نام در باشگاه مشتریان بانک تجارت 10 امتیاز فقط برای یک مرتبه برای پذیرنده در برخواهد داشت
  • میانگین حساب ماهانه هر پذیرنده به ازای هر 10 میلیون ریال یک امتیاز محسوب خواهد شد

برای قرعه‌کشی ماهانه 5 میلیون ریالی پذیرندگان، آیتم‌ها یک تا سه محاسبه خواهد شد و پذیرندگانی که بالاتر از 100 امتیاز در ماه داشته باشند در این قرعه‌کشی حضور خواهند داشت.

برای قرعه‌کشی خودرو مورد چهارم به سه مورد قبلی اضافه می‌شود و از ابتدای جشنواره تا انتهای جشنواره امتیازات محاسبه می‌شود و در صورت کسب حداقل 2000 امتیاز هر پذیرنده در قرعه‌کشی شرکت داده خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.