راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سال گذشته 5 هزار و 648 میلیارد دلار خرید توسط کارت‌های اعتباری در ایالت‌متحده انجام شد

به گزارشی از نیلسون ریپورت، حجم خریدهایی که توسط کارت‌های اعتباری آمریکن اکسپرس، دیسکاور، مسترکارت و ویزا انجام شده به 5 هزار و 648 میلیارد دلار رسیده است.

میزان خریدهای انجام‌شده در ایالات متحده از طریق کارت‌های اعتباری، نقدی و از پیش پرداخت‌شده در سال 2016، 7 درصد رشد داشته است.

این اعداد و ارقام، آمار بسیار خوب و همین‌طور نشان‌دهنده بازار رو به رشد کارت‌های اعتباری است. از طرف دیگر، حجم خریدهای انجام‌شده توسط کارت‌های نقدی و از پیش پرداخت‌شده، با 5.8 درصد، به 2 هزار و 589 میلیارد دلار رسیده است.

علاوه بر این، سهم بازار کارت‌های اعتباری در سال 2016 افزایش داشته و به 53.64 درصد رسیده است و به این ترتیب، پنجمین سال متوالی است که کارت‌های اعتباری سهم بازار بیشتری را نسبت به دیگر کارت‌ها به دست می‌آورند.

به گفته دیوید رابرتسون، ناشر نیلسون ریپورت، دلیل برتری کارت‌های اعتباری نسبت به کارت‌های نقدی این است که افراد می‌خواهند جوایز بانک‌ها و دیگر صادرکنندگان کارت‌ها را از آنِ خود کنند.

در صدر این صادرکنندگان هم JPMorgan Chase است که از سال 2008 همچنان در صدر جداول قرار دارد. حجم خریدهایی که با کارت‌های JPMorgan Chase در سال گذشته انجام شده، مبلغ 861.3 میلیارد دلار بوده است.

منبع: Banking Technology

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.