راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همکاری UAE Exchange با شرکت OT برای ارائه خدمات پرداخت غیر تماسی

شرکت UAE Exchange (شرکت ارائه‌دهنده خدمات مالی ازجمله رمیتنس، تبادل ارز خارجی و پرداخت قبض) با همکاری شرکت OT (Oberthur Technologies) قصد دارد تا کارت‌های از پیش پرداخت‌شده «gocash» خود را از طریق ابزارهای پوشیدنی ارائه دهد.

درواقع کارت‌های gocach، کارت‌های سفر چند ارزی از پیش پرداخت‌شده UAE Exchange است که به کاربر این امکان را می‌دهد تا در سفرش به کشورهای خارجی، به‌راحتی و با امنیت کامل به پولش دسترسی داشته باشد.

اما بخش ابزارهای پوشیدنی این ارائه جدید، توسط تکنولوژی Flybuy MiniFOB شرکت OT طراحی شده است. درواقع Flybuy MiniFOB، کارت غیر تماسی بسیار کوچکی است که یک آنتن و یک چیپ با قابلیت پرداخت دارد.

MiniFOB را می‌توان درون کارت‌های از پیش‌ پرداخت‌شده، دستبندهای چرم، جاسوئیچی، جواهرات، ساعت و هر نوع دیگر از وسایل پوشیدنی جاسازی کرد.

قطعه مخصوصی هم به نام نگه‌دارنده همراه با کارت‌های gocash ارائه می‌شود که حامل تراشه MiniFOB است. مشتریان می‌توانند این قطعه را به ساعت، دستبند و یا دیگر وسایل پوشیدنی خود وصل کنند تا امکان انجام پرداختی یکپارچه و امن برایشان فراهم شود.

پروموث منگهات (Promoth Manghat) مدیر ارشد اجرایی UAE Exchange دراین‌باره گفت:

«به‌زودی انجام پرداخت‌های غیر تماسی از طریق ابزارهای پوشیدنی روشی معمول و فراگیر خواهد شد. این روش با ساده‌تر کردن فرایند پرداخت و همین‌طور صرفه‌جویی در وقت مشتری، تجربه بسیار خوبی را فراهم می‌کند. همکاری ما با شرکت Oberthur Technologies اتفاق بسیار خوشایندی است که به‌موجب آن و اضافه کردن قابلیت پرداخت غیر تماسی به کارت‌های gocash خود، پرداخت سریع‌تر و رضایت‌بخشی را برای مشتریانمان فراهم می‌کنیم.»

منبع: Finextra

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.