راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همکاری مسترکارت با PayRange در حوزه پرداخت‌ موبایلی دستگاه‌های فروش خودکار

دستگاه‌های فروش خودکار را اغلب به چشم راه‌حلی برای خرید سریع و راحت یک نوشیدنی خنک یا یک میان وعده می‌بینیم درحالی‌که با استفاده از سیستم‌های پرداخت، می‌توان استفاده‌های بهتری از این دستگاه‌ها کرد.

توافق جدیدی که میان PayRange و مسترکارت انجام شده، زمینه ایجاد این استفاده‌ها را فراهم کرده است. از یکم ماه می، سیستم مسترپس هم بخشی از اپلیکیشن موبایلی PayRange خواهد بود.

اپلیکیشن موبایلی PayRange به دستگاه‌های فروش خودکار این امکان را می‌دهد تا با دریافت سیگنال‌های بلوتوث، با دیگر دستگاه‌های بیرونی نیز ارتباط برقرار کنند.

با این ویژگی، مشتریان می‌توانند هنگام استفاده از این دستگاه‌های فروش خودکار، به‌راحتی با تلفن همراهشان پرداخت خود را انجام دهند.

حالا دیگر با ورود مسترپس، PayRange به بیش از 80 میلیون مشتری کیف پول دیجیتالی دسترسی دارد و می‌تواند امکانات و خدماتش را در اختیار آن‌ها نیز قرار دهد.

بتی دِویتا مدیر ارشد بازرگانی مسترکارت دراین‌باره گفت: «PayRange درواقع توانست با راهکار پرداخت موبایلی، یکی از مهم‌ترین مشکلات مصرف‌کنندگان را برطرف کند و تجربه پرداخت بهتری را برای مشتریان ایجاد کند.»

درواقع PayRange راهکار پرداخت موبایلی است که افراد می‌توانند از آن برای پرداخت پارکینگ، بلیت‌های حمل‌ونقل، خرید از دستگاه‌های فروش خودکار و … استفاده کنند.

منبع: Payment week

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.