راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مستر کارت موفق به دریافت تأییدیه قانونی برای خرید VocaLink شد

مستر کارت بالاخره توانست مجوز سازمان تجارت و رقابت انگلستان (CMA) مبنی بر خرید VocaLink را به دست آورد. مایکل میباچ مدیر ارشد تولید مستر کارت دراین‌باره گفت: «آینده پرداخت درگرو انتخاب‌ها است. استفاده از پرداخت‌های بانکی مبتنی بر حساب‌ در کنار مجموعه کارت‌های خودمان، امکان انجام کارها و قابلیت‌های بیشتری را در اختیارمان می‌گذارد. ما با این همکاری می‌توانیم پاسخگوی تمامی نیازهای پرداخت کسب‌وکارها، دولت و مصرف‌کنندگان باشیم.»

VocaLink پیشرو در پرداخت‌های بانکی مبتنی بر حساب، که به ACH سریع هم شناخته می‌شوند، است و در سطح گسترده‌ای از بازارهای مالی ازجمله در انگلستان، سنگاپور، تایلند و به‌زودی ایالات‌متحده، ورود کرده است.

به‌موجب این اتفاق، VocaLink تیمی از افراد متخصص، تکنولوژی‌های بانکی مبتنی بر حساب و سرویس‌هایی از قبیل تجزیه‌وتحلیل مدیریت تقلب را در اختیار مستر کارت می‌گذارد.

این اتفاق می‌تواند تأثیر بسزایی در بخش‌های مختلف صنعت ازجمله خرده‌فروشی، پرداخت‌های فردبه‌فرد و B2B بگذارد.

مدیر ارشد تولید مستر کارت در ادامه گفت: «دسترسی هرچه بیشتر به پرداخت‌های الکترونیک، فرصت‌های بسیار خوبی برای ما فراهم می‌کند تا حوزه فعالیت‌هایمان را هرچه بیشتر گسترش دهیم و بتوانیم اتفاقات ممکن در دنیای تجارت را از نو ترسیم کنیم. با ایجاد نوآوری در انواع پرداخت‌های کنونی می‌توانیم موانع موجود را از سر راه برداریم و با سرعت هرچه بیشتر قابلیت پرداخت‌های Real-time را در تمام مکان‌ها و از طریق دستگاه‌های بیشتری فراهم کنیم.»

منبع: Mastercard

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.