راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تراکنش‌های بانک ملی در روزهای پایان سال از 50 میلیون تراکنش در روز گذشت

به گفته مدیرعامل بانک ملی ایران، این بانک با ثبت 50 میلیون تراکنش روزانه در ایام پایانی سال بدون لحظه‌ای مشکل و اختلال به مشتریان خدمت‌رسانی کرده است.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، محمدرضا حسین زاده گفت: «این رکورد در حالی کسب شده که حجم تراکنش‌های الکترونیک بانک ملی ایران در روزهای عادی سال به‌طور میانگین رتبه اول نظام بانکی کشور را دارد و در روزهای پایانی سال به علت حجم بالای مراجعات به خودپردازها و سامانه‌های خدمات الکترونیک این بانک، این میزان به 50 میلیون تراکنش افزایش یافت و این نشانگر حجم عظیم و بدون اختلال سرویس‌دهی بانک ملی ایران به هم‌وطنان است.»

مدیرعامل بانک ملی ایران در ادامه عنوان کرد، اهمیت این موضوع زمانی درک می‌شود که تعداد 30 میلیون مشتری این بانک و وجود حساب‌های مهم کشوری در بانک ملی ایران را مدنظر قرار دهیم که لحظه‌ای اختلال می‌تواند مشکلات عدیده‌ای ایجاد کند که با ارتقای زیرساخت‌ها، حتی کوچک‌ترین وقفه‌ای هم مشاهده نشد.

او در ادامه از توجه به ویژگی‌های منحصربه‌فرد سامانه بام بانک ملی ایران و تقویت و توسعه این سامانه و تبدیل آن به ابزار مناسبی برای جذب بیشتر مشتریان به‌عنوان یکی از اهداف سال 96 این بانک خبر داد و توسعه خدمات الکترونیک بانک ملی ایران و استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها و فناوری‌های روز در این حوزه را برنامه مهم این بانک در سال 96 عنوان کرد و گفت: «این حق مشتریان است که سرویس‌های جدید بانکی را به‌منظور انجام آسان و سریع عملیات بانکی خود، در اختیار داشته باشند.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.